Gå til innhold

Odds- og tippetips på alt mellom himmel og jord (18år)

krizkriz

Anbefalte innlegg

Siden innleggene i den andre tråden består av 99% tips til fotballkamper, tenkte jeg vi kunne ha en tråd for alt annet.

Siden de fleste bettingsider når tilbyr odds på ishockey, baskettball, vannpolo, tv events eller tilogmed været for å nevne noen få.

-------------------------------------------

Da begynner jeg.

FREDAG 18.12.2009 kl. 20:00

X-Factor 2009: Vinner

Shackles - Chand Torsvik

-På slutten av semifinalen fikk vi vite at Shackles hadde fått flere stemmer enn Chand

-Chand har kommet langt på å bare synge trønderrock, vil det holde til seier tro?

-Shackles er både dommer og publikumsfavoritt. Bortsett fra Jan Fredrik som holder med Chand uansett hvordan han synger

Jeg satser på at jentegruppa Shackles vinner denne konkurransen. Norge har ikke mange kjente jentegrupper i dag.

Chand har kommet langt, men tror det er mye pga all rosen han får fra Jan Fredrik uke etter uke.

Med odds til 2.00 hos Betsson på at Shackles vinner, satser jeg på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

NORSKE NYTTÅRSTALER

Odds på ord som vil dukke opp i nyttårstalene til Kongen og Jensemann.

Kong Harald

Frist: Torsdag 31.12.09 kl 13:00 / Betsson

post-31845-1262175877_thumb.jpg

Jens Stoltenberg

Frist: 01.01.10 kl 10:00 / Betsson

post-31845-1262175909_thumb.jpg

Jeg satser selv et par euro på at Jens nevner disse ordene: Velferd (1.55), Omsorg (2.00), EU (4.00) og Longshot Biodiesel (9.00)

Ganske kjedelige odds på Harald sin tale, som garantert vil inneholde ord som "Miljø, Norge, Fred osv. Så satser her én euro på longshotsene: Engler (20.00), Ari Behn (50.00), Halleluja (500.00) og Abdiserer (1000.00)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...