the_ruthless Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har fått en Seagate 120GB 8MB S-ATA-disk istedetfor en Seagate 120GB 8MB ATA-100-disk. Kan jeg håpe på å få beholde S-ATA-disken hos Komplett, mot at jeg bestiller S-ATA-kontroller og kabel hos dem..? Og i så tilfelle, hva skal jeg velge? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Sender du de en mail og forklarer saken får du sikkert beholde den. Er ikke så stor prisforskjell og de må betale porto frem og tilbake. Tror ikke du merker noe spes. forskjell på disse to diskene. Men jeg ville valgt S-ATA disken nettopp fordi den er S-ATA (selv om ytelsen er så og si den samme). Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Greit. Har sendt dem mail. Men om jeg skal beholde disken, så trenger jeg kontrollere og slikt, gjør jeg ikke? Mitt Soyo K7V-Dragon Plus! har ikke noe S-ATA-interface såvidt jeg vet... Hva trenger jeg av kontrollere og slikt? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Du trenger en liten overgang, og det er nesten så du kan kreve av komplett at de sender deg den kostnadsfritt. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Vel, greit nok. Men hva om de ikke føler for å sende meg slikt..? (Og kan jeg få linker til aktuelle "overganger"..?) Har aldri hatt noe med S-ATA å gjøre før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå