Rhesus74 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Dette er mitt første innlegg her etter noen år som bare tilskuer. Mulig dette er svart før men prøver likevel: Er ute etter en 64bit cpu til det hovedkortet jeg har ASUS P5VD1-X. Er dette mulig? Alle forslag mottas med takk. Jeg kan gi flere detaljer hvis det er nødvendig. -- R74 Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ifølge Asus, ja. Du finner en støttet prosessorliste her. Lenke til kommentar
Rhesus74 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Ifølge Asus, ja. Du finner en støttet prosessorliste her. Takk for linken. Er alle disse 64-bit? Var en gang ganske så inne i de forskjellige cpu'ene men har falt bort de siste årene ettersom jeg ikke har drevet med bygging på en stund. Anbefalte cpu'er mottas med takk -- R74 Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nei, alle er ikke 64-bit. Men det er ikke så mange av disse prosessorene i salg fra butikk lenger. Bruk listen, www.prisguide.no og www.cpu-world.com, så finner du nok ut hvilke som passer hovedkortet, er i salg, og hvilke egenskaper denne prosessoren har. Lenke til kommentar
Rhesus74 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Ok, tusen takk for hjelpen så langt -- R74 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå