Jonpolis Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Heisann! Jeg har en Dell Latitude 820 som har fungert bra frem til for et par dager siden. Da begynte tastaturet å oppføre seg merkelig. Jeg bare vil presisere med en gang at denne feilen er ikke hele tiden, bare en gang i blandt og jeg vet ikke hvordan den forsvinner og hvordan den kommer tilbake siden jeg ikke finner noe mønster. Tingen er at nummertastene 1-2-3-4-5-6-7-8-9 fungerer ikke sammen med andre taster. Som f.eks når jeg bruker alt-gr + 2 for å lage @ eller når jeg bruker shift+3 for å lage #. Og dette kan vedvare alt i fra 1 sekund til et minutt. Mens dette pågår prøver jeg å bruke da f.eks shift og alt-gr sammen med andre knapper(bokstaver etc) og det funker fint hver eneste gang. Og jeg prøver å bruke nummertastene for seg selv, og det funker også fint hver gang. Da når jeg prøver igjen med nummertastene + en knapp til så fungere det fortsatt ikke. Dette er ikke et kjempestort problem siden det fungerer som regel rett etterpå, men fy flate så irriterende når det ikke er en logisk forklaring på dette. Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg med å forstå hva dette kan være. Jeg bruker forresten Vista 32bit og jeg har ikke endret på noen drivere eller noe lignende som kan påvirke dette på flere måneder. Dette bare plutselig begynte å skje en dag. Tusen takk på forhånd for svar. Edit: Om f.eks alt gr + 2 ikke fungerer så kan jeg presse en tast uten å holde inn en annen og da fungerer det med en gang igjen, akkurat som det resetter buggen. Endret 13. desember 2009 av Jonpolis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå