AndersT2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har akuratt skaffet meg en Wii, og lastet i dag ned alle Super Mario Bros spillene fra NES osv. Men skjermen blir svart når spillet skal starte, og ingenting skjer. Dette skjedde både med spill 1 og 3. Bruker i dag kun composit kabelen som fulgte med. Men har component også, er det det som må til? Leste ett sted at enkelte spill ikke ville fungere med progressive signaler. Noen tips om hvilke dette er? Lenke til kommentar
TheGreatClaw Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har akuratt skaffet meg en Wii, og lastet i dag ned alle Super Mario Bros spillene fra NES osv. Men skjermen blir svart når spillet skal starte, og ingenting skjer. Dette skjedde både med spill 1 og 3. Bruker i dag kun composit kabelen som fulgte med. Men har component også, er det det som må til? Leste ett sted at enkelte spill ikke ville fungere med progressive signaler. Noen tips om hvilke dette er? Hadde dette problemet jeg også men når jeg byttet over til scartkabelen fungerte det igjen. Men er ikke alle tver som er sånn, den jeg bruker må jeg bytte over til scart får å kunne spille de spillene men den i stua fungerer med component. Det har noe med oppløsningen å gjøre, den må omgjøres til 576i. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Sender ikke Wii ut 576i på composit? Det er den jeg bruker i dag. Det kan jo hende forforsterkeren min ikke takler den signaltypen. Må vel da kanskje kjøre Wii rett i TV, med lyd til forforsterkeren. Får teste litt i helgen. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har samme problemet. Trykk på pause, gå inn på operation guide. Der trykker du på z, a og 2 samtidig. Det funka for meg ihvertfall Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Måtte plugge den rett i TVen. Får da litt dårligere bilde enn når jeg lar min forfortserker stå for skaleringen, men det går bra. Testet også med componentkabel, og det ble til min store forundring dårligere bilde av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå