Gå til innhold

Får ikke spilt de gamle Mario spillene på Wii

AndersT2

Anbefalte innlegg

Har akuratt skaffet meg en Wii, og lastet i dag ned alle Super Mario Bros spillene fra NES osv.

Men skjermen blir svart når spillet skal starte, og ingenting skjer. Dette skjedde både med spill 1 og 3.

Bruker i dag kun composit kabelen som fulgte med. Men har component også, er det det som må til?

Leste ett sted at enkelte spill ikke ville fungere med progressive signaler. Noen tips om hvilke dette er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akuratt skaffet meg en Wii, og lastet i dag ned alle Super Mario Bros spillene fra NES osv.

Men skjermen blir svart når spillet skal starte, og ingenting skjer. Dette skjedde både med spill 1 og 3.

Bruker i dag kun composit kabelen som fulgte med. Men har component også, er det det som må til?

Leste ett sted at enkelte spill ikke ville fungere med progressive signaler. Noen tips om hvilke dette er?

Hadde dette problemet jeg også men når jeg byttet over til scartkabelen fungerte det igjen. Men er ikke alle tver som er sånn, den jeg bruker må jeg bytte over til scart får å kunne spille de spillene men den i stua fungerer med component. Det har noe med oppløsningen å gjøre, den må omgjøres til 576i.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...