simentp Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei Jeg har da et problem.. Min bærbare PC (Acer Aspire 7520) har et utroooligt lavt lys nivå på pc'en. Må sitte med en lampe helt inntil skjermen nesten for og se hva som skjer.. Hvordan kan jeg da endre lys instillingene på PC'en? Håper på kjappe svar, søkte på google men fannt ingenting Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei Jeg har da et problem.. Min bærbare PC (Acer Aspire 7520) har et utroooligt lavt lys nivå på pc'en. Må sitte med en lampe helt inntil skjermen nesten for og se hva som skjer.. Hvordan kan jeg da endre lys instillingene på PC'en? Håper på kjappe svar, søkte på google men fannt ingenting har du forsøkt å lese brukerhåndboken? den finnes på hjemmesiden til acer vis du ikke har den i papirsform Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Regner med at du har prøvd knappene "fn" + "piltast høyre".... Lenke til kommentar
simentp Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Hei Jeg har da et problem.. Min bærbare PC (Acer Aspire 7520) har et utroooligt lavt lys nivå på pc'en. Må sitte med en lampe helt inntil skjermen nesten for og se hva som skjer.. Hvordan kan jeg da endre lys instillingene på PC'en? Håper på kjappe svar, søkte på google men fannt ingenting har du forsøkt å lese brukerhåndboken? den finnes på hjemmesiden til acer vis du ikke har den i papirsform Den har jeg ikke lengere Får gå og se der da, men hvis noen vet hvordan man gjør dette hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
simentp Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Regner med at du har prøvd knappene "fn" + "piltast høyre".... Prøvd, ingenting skjer Lenke til kommentar
simentp Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Kan det være bakgrunnslyset som er ødelagt?? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 vis du er sikker på at det var riktig knapp som ble trykket eventuelt se om det er en annen metode for å justere bagrunnsbelysningen på mainen din. f.eks. batteristyringen, der pleier man som oftest å kunne justere bakgrunnslyset. vis ingenting funger ja d aer det mest sannsynlig defekt bakgrunnslys. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 vis du er sikker på at det var riktig knapp som ble trykket eventuelt se om det er en annen metode for å justere bagrunnsbelysningen på mainen din. f.eks. batteristyringen, der pleier man som oftest å kunne justere bakgrunnslyset. vis ingenting funger ja d aer det mest sannsynlig defekt bakgrunnslys. Hmm, da er det bakgrunnslyset.. Dekker garantien det? Kjøpte PC'en januar 2008. Så 2 år snart? Da må det vell dekke noe sånnt? Hvis ikke er det vell reklamasjons ting? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 trodde acer vanligvis bare hadde 1 års garanti men ikke sikker. og ja det skal gå på relamasjon så lenge det er hardware feil. vis feilen fikses med reinstallasjon(lite trolig) så kan du regne med at de ikke godtar det som reklamasjon og du må betale Lenke til kommentar
simentp Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Ok, da hiver jeg den inn på service og ser hva de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå