Corn Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg fikk et lite deja vu når jeg leste delen om maskinvare og delen om teknologi. De virker mistenkelig like, er dette meningen? Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 T720i er jo bare en T720 uten mail-klient, med MMS og kamera. Har testet Motorola i95cl (iDEN) idag, men skuffende den også. Over 150 gram og like dårlige farger på displayet som på T720/T720i. Fordelen er at den i allefall støtter lyd i Java Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Den har vel også forbedret batterilevetid, og er dessuten litt tykkere og tyngre. Men stort sett den samme telefonen, ja. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Dere missforstod, mulig jeg var uklar. Les testen av T720i, and I quote: Telefonen er en tanke treg. Dette vises klart når man for eksempel skal inn i innboksen på telefonen og må vente opptil 5 sekunder på at den skal åpne seg.*snip* Telefonen er en tanke treg. Dette vises klart når man for eksempel skal inn i innboksen på telefonen og må vente opptil 5 sekunder på at den skal åpne seg *snip* Skal teknologi og maskinvare delen være så like? Nesten hele teksten er jo identisk, gadd ikke quote alt Edit: fikset litt på veldig dårlig quoting Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Dette er en glipp. Det skal stå under maskinvare, men har tydeligvis havnet under teknologi og. Merkelig!....... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Oi da, så sannelig. Der har du dårlig korrekturlesing på sitt beste... Bare å beklage folkens, det skal ihvertfall være korrigert nå. :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå