Chris2407 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei Jeg har et problem med pcen min, og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. Problemet er at jeg ikke får lastet ned Adobe Flash Player, hver gang jeg prøver å laste det ned låser explorer seg og lukker seg selv. Det vil si hver gang jeg trykker download fryser bildet og ingenting skjer. Lurte på om noen kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei Jeg har et problem med pcen min, og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. Problemet er at jeg ikke får lastet ned Adobe Flash Player, hver gang jeg prøver å laste det ned låser explorer seg og lukker seg selv. Det vil si hver gang jeg trykker download fryser bildet og ingenting skjer. Lurte på om noen kan hjelpe meg med dette? last ned internett explorer 8. Lenke til kommentar
Smoen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kan du ikke bare prøve med en annen nettleser? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Prøv å 'nullstille' nettleseren: I IE: Verktøy->Alternativer for internett->Avansert. Klikk både på "Gjenopprett avanserte innstillinger" og "Tilbakestill..."-knappene. Prøv deretter å laste ned flash-playeren igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå