joamar2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har nettopp laget meg en gmail konto. Jeg har også fått den til å fungere slik at jeg kan bruke den i msn. Men for å komme til innboksen for epost på nettet, trykker man jo vanligvis på knappen som ser ut som et brev. Men hva gjør man når man har gmail? må man bruke outlook? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du går enkelt å greit inn på www.gmail.com Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Man kan bruke outlook, men gmail sin sterkeste side er det gode grensesnittet de har på webmailen sin. Bare bruk nettleseren din og logg inn på http://gmail.com Lenke til kommentar
joamar2 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 men det er jo greit å kunne se når man får en ny epost når man er på msn og chatter. Finnes det en måte å gjøre dette på uten å bruke outlook? Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Finnes mailklienter du kan legge inn som Addons i Firefox. De sjekker g-mail kontoen og gir deg beskjed når du får mail. Selv har jeg brukt Simple Mail. Lenke til kommentar
joamar2 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 finnes det en måte å se det i msn og ikke bare i internett leser? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvordan fikk du den til å fungere på msn? Lenke til kommentar
Soylaris Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Dette er jo en mulighet http://www.gmailnotifier.com/ Endret 13. desember 2009 av Soylaris Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Svaret er nei, MSN kan ikke sjekke gmailen din og gi deg beskjed, den sjekker bare hotmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå