HCG Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hei, tenkte jeg bare skulle starte denne tidlig, fordi i denne turneringen skal vi ha 32 spillere. Som mange har ønsket, blir det 2vs2-matcher, som det sies i bildet ovenfor. Påmeldingsfristen er ikke satt fordi den andre turneringen ikke er ferdig. Så meld deg på tidlig, da! Påmeldte: TazDog | PSN: TheEpicKnight CheeseyJunk | PSN: CheeseyJunk Shoegazer | PSN: Biurn ad.pro.pl | PSN: Fredrixz Flammen | PSN: Ranxed Burny | PSN: Kulaman Hengende Lem | PSN: Torgeeer Marvol | PSN: M_Vold Endret 7. januar 2010 av TazDog Lenke til kommentar
CheeseyJunk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg er med! PSN: CheeseyJunk Hvordan blir det med modes og regler? Foreslår at det IKKE er hardcore, og vi må vel nesten bare tillate attachments osv., da det er vanskelig å kontrollere, selv om HB-sensor er utrolig urettferdig. Foreslår også at vi skur av killstreak og at deathstreak kan være hva som helst (da dette ikke kan kontrolleres). Glitching og juks er teit. Endret 13. desember 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg melder meg på her. PSN: Biurn Men velger vi lag selv eller blir det trekt? Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg melder meg på her. PSN: Biurn Men velger vi lag selv eller blir det trekt? Jeg er med Fredrixz Lenke til kommentar
CheeseyJunk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Om 2 vs. 2 skal fungere må du sette opp tider der alle matchene skal spilles, og evt. en reservetid om noe skulle oppstå - det å få det til å passe for fire stykk og avtale osv. blir veldig stress. I tillegg er 32 påmeldte å satse veldig, VELDIG høyt. Foreslår 16 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Det finnes det mange norske MW2-spillere. Skal få med 32 spillere. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er med jeg PSN: kulaman Lenke til kommentar
CheeseyJunk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har en kompis (PSN: Znooze) som melder seg på via meg. Hadde vært fint om vi kunne vært på lag. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 For å få litt fart på sakene, setter jeg ned ønsket med spillere ned til 16. Deltakere blir oppskrevet imorgen. Lenke til kommentar
CheeseyJunk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Problemet med turneringene dine er at det er så sykt lite fremgang, og at alt går så jævla treigt. Det er ikke rart folk mister interessen og slutter å dukke opp... Endret 3. januar 2010 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er med! M_Vold på PSN Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er med! PSN: Torgeeer. Muligens jeg får med en kompis på laget mitt. Skal spørre han etterpå Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Har vært ganske lat i det siste. Oppdatert med deltakere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Herregud for noen jævla pyser. "foreslår vi tar ikke HARDCORE" er dere pyser? Jeg vedder faen halve lønnen min på at jeg og min klan vinner i hardcore 4på rad i S & D Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er du ved dine fulle fem? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Herregud for noen jævla pyser. "foreslår vi tar ikke HARDCORE" er dere pyser? Jeg vedder faen halve lønnen min på at jeg og min klan vinner i hardcore 4på rad i S & D Det er fordi da trenger du stort sett bare treffe på ett skudd Halvparten av lønnen din er ikke det helt store heller, no offence, men du er vel bare 15? Endret 10. januar 2010 av marvol Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Herregud for noen jævla pyser. "foreslår vi tar ikke HARDCORE" er dere pyser? Jeg vedder faen halve lønnen min på at jeg og min klan vinner i hardcore 4på rad i S & D Det er fordi da trenger du stort sett bare treffe på ett skudd Halvparten av lønnen din er ikke det helt store heller, no offence, men du er vel bare 15? 4500kr er jævlig mye for 1 mnd, jeg tjener skattefritt. Jeg skatter faen ikke til afrika som politikerene sløser bort! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ok, daså.. Taz, når har du planer om å fullføre denne cupen? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Jepp, sitter å venter på flere deltakere. Kan dere som skal ha med venner skrive PSN'en deres her? Skal sikkert få med en venn, jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå