Thor - God Of Thunder Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tenkte eg skulle kjøpe meg ein intern hdd til filmar, seriar, bilet etc. er dette då eit bra valg? Evt forslag til bedre disker. Skal ikkje brukast til program, bare som lagringsplass, har den evt noko rykte på seg for å daue eller liknande? plussar heller på eit par hundre for eit bedre alternativ om det er. Trenger svar fort, takk. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg hadde ikke vært betenkt med å kjøpe en slik. Uheldig kan man alltid være uansett hvilket merke man kjøper. Alternativer på 1.5TB er Seagate 5900LP Samsung F2 Jeg har noen Seagate 5900LP og de funker bra, det har vært rapportert noen problemer med disse men jeg har ikke merket noe til det på mine. Jeg har også en god del WD Green og jeg har ikke hatt noen problemer med dem heller. Prismessig er det lite som skiller disse, ytelsesmessig er de også rimelig like. Kjøp den du føler mest for. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 ok, takk. Kva er egentleg forskjellen på 32 og 64mb? Kva er det lurast å kjøpe? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du snakker da om cache på disken regner jeg med. I enkelte sammenhenger yter 64MB litt bedre enn 32MB men i store trekk vil du ikke merke noen stor forskjell, med mindre du kjøper RE4 disken til WD som har andre fordeler. Men da stiger prisen betydelig, de kostet over 2.000,- sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå