Gå til innhold

Hjelp! Trange slalomsko.

SaitekQ

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte meg slalomsko for rundt en måned siden på en sportsbutikk.

Saken er skoene er veeeldig vanskelig å få på, nesten sånn at det ikke går. Dette er spessielt på venstrefoten min.

Men når jeg endelig får på meg skoen sitter den bra på, bare at jeg har veldig vondt i anklene etter slitet med å få dem på.

Kan legge til at skoene er ikke brukt til skikjøring enda.

Så da er spørsmålet, burde jeg prøve å bytte skoene eller bare kjøre med dem å håpe på at dem blir å utvide seg nok?

Edit: Med sokker gikk det ganske så mye lettere merket jeg.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk tynne ullsokker, ullvang f.eks, om du får på deg skoene uten at det kutter blodtilførselen til føttene, ville jeg testet å kjørt med de.

Det er bare en fordel om skoene sitter tett, så lenge det ikke er direkte ubehagelig eller kutter blodet.

Innerskoen vil også normalt forme seg litt etter foten din når du får brukt dem litt.

Lenke til kommentar
Bruk tynne ullsokker, ullvang f.eks, om du får på deg skoene uten at det kutter blodtilførselen til føttene, ville jeg testet å kjørt med de.

Det er bare en fordel om skoene sitter tett, så lenge det ikke er direkte ubehagelig eller kutter blodet.

Innerskoen vil også normalt forme seg litt etter foten din når du får brukt dem litt.

MYE bedre tips: kjøp deg en slalomsokk til 249,-

Det holder lenge, den er tynn og lang, og gir deg en mye bedre opplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...