SaitekQ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hei, kjøpte meg slalomsko for rundt en måned siden på en sportsbutikk. Saken er skoene er veeeldig vanskelig å få på, nesten sånn at det ikke går. Dette er spessielt på venstrefoten min. Men når jeg endelig får på meg skoen sitter den bra på, bare at jeg har veldig vondt i anklene etter slitet med å få dem på. Kan legge til at skoene er ikke brukt til skikjøring enda. Så da er spørsmålet, burde jeg prøve å bytte skoene eller bare kjøre med dem å håpe på at dem blir å utvide seg nok? Edit: Med sokker gikk det ganske så mye lettere merket jeg. Endret 13. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bruk tynne ullsokker, ullvang f.eks, om du får på deg skoene uten at det kutter blodtilførselen til føttene, ville jeg testet å kjørt med de. Det er bare en fordel om skoene sitter tett, så lenge det ikke er direkte ubehagelig eller kutter blodet. Innerskoen vil også normalt forme seg litt etter foten din når du får brukt dem litt. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Bruk tynne ullsokker, ullvang f.eks, om du får på deg skoene uten at det kutter blodtilførselen til føttene, ville jeg testet å kjørt med de.Det er bare en fordel om skoene sitter tett, så lenge det ikke er direkte ubehagelig eller kutter blodet. Innerskoen vil også normalt forme seg litt etter foten din når du får brukt dem litt. MYE bedre tips: kjøp deg en slalomsokk til 249,- Det holder lenge, den er tynn og lang, og gir deg en mye bedre opplevelse. Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Poenget var at om han hadde trange sko, kunne helt tynne ullsokker gjøre susen. De "slalom"sokkene jeg har funnet i sportsforretningene her i området er ikke av de helt tynne typen. Mulig du har tilgang på noen andre, link gjerne. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Både bavac og Xsocx fører gode sokker. Ev. kan du kjøpe nylonstrømper.. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk for tipsene.. Kjøpte meg alpin sokker for ikke så lenge siden og nå har jeg kjørt 5 ganger i bakken med skoene, funker kjempe fint. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå