pctil5000 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hallo, jeg spiller regelmessig masse gitar/elektrisk og så lurte jeg på om en av gitarene jeg hadde som ser ut er fra 40-50-60-tallet hadde noen verdi? det er jo selfølgelig ikke den jeg spiller på men den er jo av merke Echo som er umulig og finne på internet. håper ikke denna tråen blir bannlyst fordi detta er ikke selging så. her er noen bilder : Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ser ut som en typisk japanesisk gitar fra 60-tallet, men jeg kan ta feil. Er nok ikke verdt store summene, og spesielt ikke med tanke på slitasjen og rusten. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 stemmer det... Echo er japansk masseprodusert.. ikke vært mer enn det de betyr for deg. Ta heller vare på de, artig å klimpre på.. En ting, har du søkt på ebay? Da kan du få en prisfølelse. Har du for mange tar jeg gjerne et par tre stykker Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) stemmer det... Echo er japansk masseprodusert..ikke vært mer enn det de betyr for deg. Ta heller vare på de, artig å klimpre på.. En ting, har du søkt på ebay? Da kan du få en prisfølelse. Har du for mange tar jeg gjerne et par tre stykker har bare 1 kommer ikke til og bli brukt noe særlig. finner jo ikke noe om Echo på Google :O Endret 15. mars 2013 av pctil5000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå