laffen1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Har lest lit i Heros quickstart på nettet. Der advares det mot høye telefonregninger fordi telefonen er mye koblet opp mot nettet. Er det mulig å slå av 3G slik at det aldri brukes. Jeg ønsker å kun bruke Trådløs. Kan Hero automatisk bytte mellom trådløse nettverk etterhvert som jeg går fra det ene til det andre. Takker for hjelp laffen Endret 13. desember 2009 av laffen1 Lenke til kommentar
Empty Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Last ned APNDroid fra Market så slipper du all 3G trafikk Du kan også laste ned Netcounter for å sjekke hvor mange bytes du har brukt, både 3G og Wifi. Min Hero søker automatisk etter Wifi og det finnes vel også programmer som gjør at du kan koble deg automatisk opp mot Wifi nett så snart den finner de. Lenke til kommentar
laffen1 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Takk for svar. Hvordan er det med GPS delen? Er den avhengig av tilkobling til nettet. Regner med at jeg må laste ned Google maps, men når kartet er vel nede klarer den seg uten tilkobling da? Lenke til kommentar
Dypfryst Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 google maps har ingen forhånds installerte kart data afaik. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er det mulig å slå av 3G slik at det aldri brukes. Du trenger ikke laste ned noe program for å slå av mobilt nettverk. Bare trykk på et tomt område på en av startskjermene, trykk så på HTC-widget, trykk videre på Innstillinger, og så på mobil. Da får du en egen widget som lar deg slå av/på mobilt nettverk. Samme oppskrift gjelder også for Wi-FI, Bluetooth og GPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå