Rino_ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg vil gjerne ha tilbakemelding på eksamens filmen min, Minesveiper. Hit til har de få som har sett den hatt veldig splittet meninger, noe som er forståelig. Noen elsker humoren i filmen, andre skjønner ikke helt greia.. Hadde vært artig å høre hva folk her inne mente :-) Jeg vil jo også gjerne ha litt konstruktiv kritikk, i og med at dette er et seriøst prosjekt, ikke bare humor. Så for dere som ikke gidder å skrive noe kritikk hadde det vært fint å få en liten "den var morsom", eller, "den var u-morsom" kommentar av x) Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hehe, veldig bra! Fin kvalitet på filmen også. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg likte filmen veldig godt. Jeg likte spesielt vendepunktet. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Haha, drit bra. Kunne godt vert meg som fikk den telefonen:D Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Den avr bra, virket som en ganske kald og dyster film, men også med en del humor, serlig mot slutten. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Synes den var bra jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Likte den veldig godt, fikk heller ikke den "amatørfølelsen" som man ofte får av hjemmelagde filmer. Humoren og vendepunktet var rett på, veldig bra. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Likte filmen! Er ikke så rå på å gi kritikk til sånne straight-forward kort-filmer, men syns du hadde med mange gode elementer og "effekter". Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Filmen gjorde inntrykk. God damn, så bra. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg likte den veldig godt! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Verden er liten, plutselig er dobbel-Vegard her også! Dritfett! Digga filmen, i all sin enkelhet er ikke mye mer enn en veldig god idé som skal til Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Likte veldig godt at han fortsatte med jobben sin etter han fant pengene morsom kortfilm. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Aww Overraskende å se masse svar! Takk skal dere ha. Utrolig gøy at folk faktisk liker den her inne. Kritikken jeg har fått tidligere har ikke vært spesielt god. Folk skjønner ikke humoren og liker ikke den dystre og sære stemningen.. Så veldig overraskende og ikke minst gøy å se motsatt kritikk her :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå