Kizzax95 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Heisann, som tittelen sier lurer jeg på om det går ann på en eller annen måte å kjøre to steam klienter på likt? Grunnen til at jeg vil kunne gjøre dette er at jeg har to steam brukere med forskjellige spill på, og er lei av å logge ut og inn hele tiden. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Må nesten ta denne. Click Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Må nesten ta denne. Click Og du burde kanskje lese resultatene fra google først.. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, helt øverst: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...29155132AA7Za06 Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kan også gni det litt inn da: Not possible. You can only run one account on your computer at a time. And if you happen to be sharing 1 account with 2 people then only 1 person can only use the account at a time. Also, you can only run 1 steam game at a time. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 To personer kan bruke samme steam account og spille samme spill så lenge det skjer lokalt. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 To personer kan bruke samme steam account og spille samme spill så lenge det skjer lokalt. Hvordan får man det til? Jeg har steam på min stasjonære pc og på laptopen, og selv om de er i LAN så tvinger steam den stasjonære til å logge ut hvis jeg kopler opp med laptopen. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tenker du ikke kan være koblet opp mot internett. Du må altså være kun på lokal internett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er bare å sette den ene (eller begge) steam klientene i offline modus. Så kan du bruker samme steam kontoen på 2 datamaskiner. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gjør ingenting om steam er koblet på internett eller ikke. Start steam på pc 1 -> start spill Start steam på pc 2 -> start spill Har gjort dette flere ganger når vi spiller lokalt, den kobler bare ut dersom du prøver å spille over internett. Den vil kanskje be deg logge inn igjen, men skal ikke avslutte spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå