royskatt Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Etter at jeg flyttet wiien min inn på rommet, så har den hakket og går treigt.. Når jeg flytter den er det litt forsinkelse i når det flytter seg på skjermen.. Det går altså ikke an å spille spill, fordi alt skjer forseint.. Jeg er dårlig på å forklare, men håper dere skjønner hva jeg mener.. Jeg har prøvd å bytte batteri, jeg har prøvd å stille inn sensitiviteten på kontrollene, og jeg har prøvd å syknronisere dem på nytt.. Skal prøve en ting til, å flytte wiien tilbake til gamle tven, for å utelukke at det ikke er noe problemer med selve stedet jeg har plassert tven på nå.. Noen som har noen ideer om hva som er galt? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Virker heller som en forsinkelse mellom Wii'en og Tv'en, eller har du noen lys/lanper bak TV'en eller Sensorbaren Lenke til kommentar
royskatt Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Ingen lys eller lamper bak tven. Har en taklampe, men den er midt i rommet, altså ikke rett over tven .. SKal prøve å skru av taklampen og se om det blir noen forskjell.. Har enda ikke prøvd å flytte den tilbake til den gamle tven, skal prøve det før jeg spør mer her. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Etter at jeg flyttet wiien min inn på rommet, så har den hakket og går treigt.. Når jeg flytter den er det litt forsinkelse i når det flytter seg på skjermen.. Det går altså ikke an å spille spill, fordi alt skjer forseint.. Jeg er dårlig på å forklare, men håper dere skjønner hva jeg mener.. Jeg har prøvd å bytte batteri, jeg har prøvd å stille inn sensitiviteten på kontrollene, og jeg har prøvd å syknronisere dem på nytt.. Skal prøve en ting til, å flytte wiien tilbake til gamle tven, for å utelukke at det ikke er noe problemer med selve stedet jeg har plassert tven på nå.. Noen som har noen ideer om hva som er galt? Dette skjedde også med meg etter at jeg fikk ny TV. Til slutt fant jeg ut at jeg måtte skru på "Gaming Mode" på TV'en. Lenke til kommentar
royskatt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 ? Gaming mode? Tuller du, eller er det noe som heter det? Hvordan skrur jeg på det? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Det må du sjekke med manualen til TV'en din. Game Mode ligger inne et sted på menyen til TV'en. Gaming Mode gjør at den driter i bildeforbedringer ("enhancements") og heller prioriterer å få opp bilder på skjermen fort = minst mulig lagg. Endret 18. desember 2009 av morningstar665 Lenke til kommentar
royskatt Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Ok.. da skal jeg prøve det.. Men det skal holde med de kablene som følger med wii'en? Eller finnes det noe bedre å få kjøpt, som også kan være med å redusere forsinkelsen? Eller er det kanskje bare innstillingene på tven som gjør at det legger.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Tviler sterkt på at det er kablene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå