HeatSeeKinG Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jagland betaler ikke skatt men, hvorfor burde han det, han er jo spesiell, litt sånn overmenneske! Han er, generalsekretær i Europarådet! Alle som er så flinke, og dyktige som han, burde ikke betale skatt! Dette er min mening, hva er din? Jagland, det var en glede å betale for ditt møte med Obama! Håper du koste deg! Jeg blir helt dårlig inni meg slik den norske kulturen er. Folk tåler ikke at andre er bedre, smartere og mer arbeidsvillige enn andre. Hvorfor skal han betale skatt når han ikke får eller kan benytte seg av offentlige goder? Han betaler for egen sykeforsikring blant annet. Dessuten følger han de regler som vedtatt. Hvorfor skal man begynne på en heksejakt på noen som fullstendig 100% opperer lovlig innen for de rammer som er satt? Det er jo komplett idiotisk at han skal betale for noe han ikke kan bruke! Men i Norge hvor janteloven og kommunismen står så høyt er det vel lite man kan gjøre. Hvis folk hadde begynt å gå på jobb og tjent sine egne penger istedenfor å klage over at andre følger loven og betaler for sin egen sykeforsikring. Og ja, sykefraværet i Norge ligger på svimlende 10%. Noen som husker oppstyret med rimi Hagen? Folk ble helt hysteriske fordi han ikke ville skatte av formuen sin, selv om alle arbeidsplassene han har skapt generer mangfoldige skattekroner allerede. Kan ikke folk begynne å konsentrere seg om seg selv istedenfor å bare konsentrere seg om alt de skal få av alle andre. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det jeg lurer på er hvorfor man her skal ta Jagland? Er jo reglene som eventuelt er uretferdige, ikke mannen Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det blir som at politiet stjeler, bare at de får lovt til det siden de er politi. Lenke til kommentar
1949 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det jeg lurer på er hvorfor man her skal ta Jagland? Er jo reglene som eventuelt er uretferdige, ikke mannen Han står for at folk skal betale (mye) skatt for felleskapet, men gjør det ikke selv. Politikertopp fra Arbeiderpartiet skatter ikke av sin millionlønning. Er det som får folk til å reagere. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Av og til hadde det vært greit å bare hatt en diktator. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det jeg lurer på er hvorfor man her skal ta Jagland? Er jo reglene som eventuelt er uretferdige, ikke mannen Han står for at folk skal betale (mye) skatt for felleskapet, men gjør det ikke selv. Politikertopp fra Arbeiderpartiet skatter ikke av sin millionlønning. Er det som får folk til å reagere. Men hva skal han gjøre da? Skal han omgå loven og betale skatt til en pott han ikke er en del av? Her er det jo reglene det er noe galt med og ikke mannen. Lenke til kommentar
1949 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det jeg lurer på er hvorfor man her skal ta Jagland? Er jo reglene som eventuelt er uretferdige, ikke mannen Han står for at folk skal betale (mye) skatt for felleskapet, men gjør det ikke selv. Politikertopp fra Arbeiderpartiet skatter ikke av sin millionlønning. Er det som får folk til å reagere. Men hva skal han gjøre da? Skal han omgå loven og betale skatt til en pott han ikke er en del av? Her er det jo reglene det er noe galt med og ikke mannen. Tja, hvis du står for noe bør du kunne backe det opp med handling. Og jeg tror det var slik at han kunne ha betalt skatt og dermed ikke behøvd å melde seg ut av folketrygden. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Når folk på venstresiden klager på at folk på høyresiden som bor i norge ikke betaler skatt, så får de kjeft og man sier venstresiden er misunnelig. Når folk på høyresiden klager på at folk på venstresiden som IKKE bor i norge ikke betaler skatt til norge, forventer de å bli forstått av venstresiden. ... ... ... Javel. Jeg ser problemet, men forstår ikke hvorfor dere klager: Han bor ikke i Norge, og har samme pensjonsrettigheter som Carl I. Hagen. Jeg bryr meg ikke om at folk på venstresiden ikke betaler skatt når de ikke bor i landet, når folk på høyresiden ikke bryr seg om at folk på høyresiden ikke betaler skatt selv om de bor i landet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Når folk på venstresiden klager på at folk på høyresiden som bor i norge ikke betaler skatt, så får de kjeft og man sier venstresiden er misunnelig. Hva prater du om? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er det ikke noen skatteregler for vanlige folk som sier at du skal skatte i 3 år til norge hvis du flytter fra landet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå