Henrik_Vanger Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei, Jeg har spilt fallout 3 en god stund nå (PS3), og jeg tenkte at jeg skulle starte på nytt (Start a New Game). Men det jeg lurer på er, hvis jeg trykker start a new game vil da alle de andre fallout filene mine bli sletta? Dette er noe jeg helst vil unngå ettersom jeg har mange filer jeg gjerne vil ha. Takk!! Lenke til kommentar
Calamaris Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har starta ny game tredve ganger uten problemer Det var riktig nok på PC versjon men det skulle da være helt likt så det er sikkert bare å gjøre det Alt som skjer er t du lager en ny character og alt som om spillet var nytt igjen også saver du bare på en ny fil, skal være sånn ihvertfall :!: Lenke til kommentar
Henrik_Vanger Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Herregud så skjeldent godt at det skulle være så enkelt Kunne jeg aldri sett for meg Faen takk skal du ha!!! Lenke til kommentar
Calamaris Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ja hvis det ikke er sånn så er det noen som har hatt det oppi rasshølet og det er det sikkert ikke :!: Nå blir sikkert hele spillet ditt herpa og sletta fordi jeg skal ta feil men uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå