Gå til innhold

Konsoll til pc

Vegenoth

Anbefalte innlegg

Heisann,

har nå flyttet på hybel og fått dårlig plass. Jeg har en pc men ingen tv og jeg tenkte jeg skulle ta med emg Wii'en som står hjemme. Skjermen min har innngang for dvi og hdmi. Har nå lett som bare det for å finne en slags overgang fra av-utgangen (eventuellt component, men da må jge kjøpe den...) til Wii'en til en av disse. Det var en litt uforståelig setning, men poenget er at jeg vil spille Wii på pc-skjermen.

Jeg hadde gitt opp til det slo meg at folk som tar opp spill-fotage fra konsollen sin (som også hadde vært gøy å prøve) gjør dette via pc. Poenget med denne altfor lange posten er altså: kan noen anbefale et pc-kort som tar inn vanlig rød-hvit-gul av-kabel (aner ikke hva den heter). Har lett litt, men det virker som om de fleste tv-kortene er laget for å ta inn tv-signaler, noe som ikke er viktig for meg. Mulig de funker til begge deler, men jeg er noob og vil like gjerne spørre noen med peil. Ser også for meg å ikke bruke så mye penger på dette. Hvis noen har andre måter å vise konsoll på pc-skjerm med nevnte innganger tas det også mot med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...