Bunchie Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Vet ikke om dette er prisguiden sin feil eller nettbutikkene sin feil, men det er nesten umulig å sammenlikne priser i prisguiden for Windows 7. Som et eksempel viser jeg til Microsoft Windows 7 Ultimate Norsk Fullversjon, her ligger det MINST FIRE forskjellige varianter av Microsoft Windows 7 Ultimate: ...Uppgradering (enbart medier) - WAH, Campus-avtal för studenter - Campus, School - DVD - 32-bit - norska - EMEA (GLC-00022) ...oppgradering Retail boks - Versjonsoppgradering fra Home Premium ...oppgradering Retail boks ...retail Så vidt jeg har forstått,så er den første oppgradering for studenter (fra 118 NOK), den andre er BARE oppgradering fra Windows 7 Home Premium (1450 NOK), den tredje oppgradering fra hvilket som helst Windows-operativsystem (fra 2185 NOK), og den fjerde fullversjon (fra 2374 NOK). Er det mulig å få dette mer oversiktlig? Jeg holdte på å kjøpe katta i sekken ved å kjøpe nummer 2 til 1450 NOK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg