Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny bærbar - "henger seg opp" i et demoshow...

Anbefalte innlegg

Hei - dette har jeg aldri opplevd før - min nyinnkjøpte ASUS bærbare skulle jeg i går starte opp og begynne å legge over data fra en gammel PC på.

Først startet jeg maskinen, kom til en side hvor jeg skulle sette inn nytt passord og kom til skrivebordet. Satte fra meg PC'en for å la den lade en stund, og etter fem minutter startet den på egen hånd et slags "demo-show" med voldsom lyd og som forteller meg at jeg kan lagre bilder og lage flotte dokumenter på maskinen...

Jeg syntes ikke denne demoen var så morsom å høre på - den går uten stopp - og prøvde å slå den av. Men ingenting fungerer! Ikke Start-knappen, ikke ctrl+alt+del, ikke museklikk høyre eller venstre. Når jeg slår av PC og starter igjen etterpå, går demoshowet heller ikke av. Når jeg tar ut batteriet en liten stund og så starter på nytt igjen, da starter maskina.

Så i dag gikk jeg inn på skrivebordet igjen - men tror dere ikke dette showet startet igjen.

Siden butikken ikke er åpen og jeg ikke får dratt ned dit, lurer jeg veldig på om noen her inne har noen gode tips å komme med...

Det er en ASUS X71SL. Helt ordinær bærbar kjøpt hos Expert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...