Jakoozie Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Spillverket forteller deg hvilke spill som gjør seg best under juletreet. Les mer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Savner, skyt alt som rører seg, Ratchet and Clank... A Crack In Time.. Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Savner, skyt alt som rører seg, Ratchet and Clank... A Crack In Time.. Heeelt enig! Savner også batman arkham asylum som er blant de beste spillene på markedet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Left 4 Dead 2 burde vært med i listen det er en virkelig god julegave for de som liker zombier. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Left 4 Dead 2 burde vært med i listen det er en virkelig god julegave for de som liker zombier. Jepp. Det var bare plasshensyn som gjorde at kategorien "for de som liker zombier" ikke ble med Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Synes fremdeles at du burde funnet plass til ratchet.. Er DET beste spillet når man bare vil koble av, le til de tåpelige komentarene og skyte absolutt alt som rører seg med størst mulig våpen... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ofte i sånne artiklar blir det eit stort fokus på årets store titlar. Noko som i og for seg er naturleg då det er snakk om gode spel, men blant dei som kjøpar eit og anna spel er det rimeleg å tru at fleire av desse alt er kjøpt inn. Eg kunne godt tenkje meg at dykk hadde ei eiga liste med skjulte/oversette perler, dei beste spela du skulle ha kjøpt, men ikkje kjøpt enda. Men alt i alt ei god liste med mange gode spel. Det vil alltid vere spel som ikkje får plass på ei sånn liste, men då er forumet eit godt supplement. Særleg skryt fortener dykk for å ha tatt med nedlastbare spel. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Japp, når jeg sitter med over 20 PS3 titler og i tilegg sitter kompiser på enda flere, så er dette spill jeg enten har, eller har tilgang til.. Så skjulte/oversette perler hadde vært en knakelibrakende ide Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Japp, når jeg sitter med over 20 PS3 titler og i tilegg sitter kompiser på enda flere, så er dette spill jeg enten har, eller har tilgang til.. Så skjulte/oversette perler hadde vært en knakelibrakende ide Slik som Mount & Blade? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg