Gå til innhold

Beste AM3 hovedkort på markedet


XfiX

Anbefalte innlegg

Hva jeg leter etter

 

Jeg leter etter det "beste" AM3 hovedkortet.

 

Hvorfor?

 

 

På grunn av at jeg har lyst til å ha et framtidig hovedkort.

 

En liten "takke" tale

 

Så jeg håper dere kan hjelpe meg med å finne det "beste" AM3 hovedkortet.

 

Takk for at dere tok dere tid til å lese dette :D

 

Forhånds Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en "roundup" av 4 ulike AM3 AMD 790FX hovedkort.

ASUS M4A79T Deluxe

DFI LANParty DK 790FXB-M3H5

Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P

MSI 790FX-GD70

Hva som regnes som "beste" kort for deg får du selv avgjøre(Eks er Layout viktigere enn overklokkings egenskaper osv).

http://www.tomshardware.com/reviews/790fx-...t-am3,2277.html

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Er ikke noe som heter "fremtidig" eller "fremtidsrettet" når det gjelder dette.

Mange som har måtte spist opp de ordene etter ulike kjøp (hovedkort/sokkel/grafikk-kort).

Mtp på AMD kommer nytt brikkesett allerede i 2010 med støtte for SATA gen3 og USB3.0 i ny southbridge. Etter dette også sokkel AM3r2 for fremtidige 6core/8core prosessorer.

 

 

Men tilbake til Asus Crosshair III , dette er nok "i dag" et av de aller beste AMD AM3 hovedkortene basert på AMD 790FX/750SB brikkesett . Bra valg mao.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Men vil Crosshair III holde en god stund?

 

Og hva er egentelig den "Lcd skjermen" som følger med hoper dere vet hva jeg snakker om :)

 

Har også sett på DFI LanParty DK 790FXB-M3H5 vilket av disse kortene bør jeg gå for altså Corsshair III eller DFI LanParty DK 790FXB-M3H5

Endret av XfiX
Lenke til kommentar

Her er et utdrag av et review for Asus Crosshair III

 

The LCD Post is a rather unique device. On boot-up, the device can go through the various steps of POST on the small LCD screen and end with a Welcome when the computer is up and running. You can set the LCD Post device to display the temperatures, the voltages or the fan speeds of the motherboard components when in operation. If you set the LCD screen to glow in the BIOS it will glow when in operation with the requested information.

 

Det er definitivt et godt hovedkort for entusiasten. Ift DFI så kommer det nok mest på smak og behag, utstyr som følger med og om layouten på kortet passer bra til bruken din.

Lenke til kommentar
Her er et utdrag av et review for Asus Crosshair III

 

The LCD Post is a rather unique device. On boot-up, the device can go through the various steps of POST on the small LCD screen and end with a Welcome when the computer is up and running. You can set the LCD Post device to display the temperatures, the voltages or the fan speeds of the motherboard components when in operation. If you set the LCD screen to glow in the BIOS it will glow when in operation with the requested information.

 

Det er definitivt et godt hovedkort for entusiasten. Ift DFI så kommer det nok mest på smak og behag, utstyr som følger med og om layouten på kortet passer bra til bruken din.

 

 

Ok takk for at dere svarte lurte på om det er noen AM3 hovedkort som har sata 6.0 og usb 3,0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...