Dogshift Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei! Jeg har en 2 mnd. gammel HP dv6 laptop som låser seg ganske ofte hvis jeg feks. har oppe 2 sider og skal til og åpne en tredje, da får jeg opp vinduet, men så står bare den grønne sirkelen og jobber (windows vista) og det skjer ikke noe. Hvis jeg da trykker på rød X for og fjerne det tredje vinduet,får jeg lukk bildet eller hva det står i et nytt vindu som jeg må klikke på også kobler den ut internett og lukker de 2 andre sidene samtidig. Noen som har forslag til hva det kan være? Ronny Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Noen som har forslag til hva det kan være?Bytt theme, eller deaktiver addons som du har installert. Den grønne knappen/sirkelen trenger du ikke bry deg med, dette er stopp-knappen (i allefall i Noia extreme) Lenke til kommentar
Dogshift Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Noen som har forslag til hva det kan være?Bytt theme, eller deaktiver addons som du har installert. Den grønne knappen/sirkelen trenger du ikke bry deg med, dette er stopp-knappen (i allefall i Noia extreme) Øøøhh! Hva er det for noe? Er ikke no veldig datamann egentlig Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det betyr at det er noe feil med Internet Explorer. Hva det er vites ikke og kan sannsynligvis fikses ved å installere windows på nytt. Dvs med formattering. Eller bedre: Bytt til Opera, Firefox eller evt Chrome. Da slipper du forhåpetligvis unna slike merkelige problmer. Sier ikke at IE nødvendigvis er søppel, men den er mer beryktet for rare feil enn resten av nettleserne. Ofte pga det er lettere å lage websider som installerer virus og skitt på maskinen til IE-brukere enn for brukere av andre nettlesere. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Formattering er unødvendig. Eneste fordel formattering evt gir er defragging av de nye filene som skal installeres. Folk flest vil gjerne beholde gamle filer når de reinstallerer windows, så generelt dumt å be folk formatere når det er unødig. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Hei, har du fått ordnet problemet, om ikke så prøv dette. Start >Alle programmer >Tilbehør >systemverktøy og velg Internet explorer (ingen tilleg) Da starter du nettleseren uten addons. Endret 17. desember 2009 av arjato Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 prøv dette: i IE åpner du verktøy>alternativer for internett>avansert>tilbakestill. dette fikser mange problemer i IE. lykke til Lenke til kommentar
Dogshift Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Da prøver jeg begge deler nå så får vi se. Takk skal dere ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå