Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Endel spørsmål ang sex.[jomfru]


Gjest Hadde sex med jomfru

Anbefalte innlegg

Gjest Hadde sex med jomfru

Jeg hadde sex med ei jomfru for noen uker siden å fikk da den berømte spøken "er du helt inne snart?"(det var ingen spøk dog) omtrent. Jeg var nesten helt inne å sliter fra før av med å komme veldig fort i edru tillstand.. Hva sier man til sånt? Hvordan skal man oppføre seg med jomfruer, jeg har bare opplevd det en gang før, å da var det helt OK.

 

Jeg bare vet ikke helt saken fordi jeg liker dama å ganske sikker på at hu liker meg. MEN sex er en stor del av et forhold uansett hva man sier så lurer litt på erfaringene til andre her på forumet.

Hovedspm er vel ikke om jeg har stor noj penis heller for jeg har så vidt jeg vet tilfredstilt flere jenter med den før (15-16cm) å ikke fått noen klager. Kanskje mer forvirring blandt jomfruer?

 

Facts:

 

Alder 17-20 gutt(meg) eldst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Staven din er rett i overkant av en gjennomsnittlig én, så sant den ikke er overdrevet tynn, og rent inn-og-ut-messig skal den være "tilfredstillende". Men sex er jo så mye mer enn inn-ut?

 

At jenta kunne finne på å si noe sånt vitner om to ting: Hun er veldig usikker på seg selv og hun respekter deg ikke i senga. Det siste er nok en konsekvens av det første. Jeg synes du skal heve deg over situasjonen og ta din erfaring - noe hun ikke har - og bruke det til dere begges gode.

Lenke til kommentar

Sikker på at det var en spøk da? De har tross alt aldri kjent en penis mellom bena og vet ikke hvordan det føles, så det er ikke sikkert de spør for å være jævelig. Men kanskje for at de ikke vet bedre.

 

Jeg hadde ei jomfru som trodde vi hadde sex når jeg lå oppå henne og fingret henne men aldri penetrerte. Hun sendte melding dagen etter og lurte på om jeg var inni henne med penis. Hun høres kanskje ut som en freak nå, men det forteller bare hvordan noen jomfruer kan tenke.

Lenke til kommentar
Gjest LittlePixie

Jeg er en en jente på samme alder som deg. Jeg er jomfru. Ut i fra det jeg tenker sa hun det fordi hun ikke visste bedre. Kan godt forestille meg selv i situasjonen. Jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre, hva jeg skal si. Om jeg skal spøke eller være stille eller snakke "sexy". Jeg veit ikke om jeg skal være passiv eller aktiv. Jeg sumfarer hode etter alt jeg kan om emnet ut i fra det jeg har lest og hørt og tenkt. Og midt mellom alle disse tankene plopper det plutselig en dum kommentar ut av munnen min. Det er sånn jeg ville tolka det ;P

Jeg kan ikke forestille meg noe annet.

 

Hvis hun er jomfru og vil ligge med deg, tror jeg hun liker deg.

Det er usannsylig at du fikk tilfredsstillt henne når hun er jomfru, uasnett hvor stor penis du har. Sannsynligvis er den større for henne enn de fleste ander, siden hun nok er gankse trang.

Lenke til kommentar

Kunne aldri falt meg inn å spørre om noe sånt, jomfru eller ei. Min første gang var jeg fullt klar over at han var inne, og han har ikke det største utstyret i verden. Det var ikke før jeg traff på Mr. 8 cm at jeg begynte å bli litt usikker på hva som foregikk der nede. Noen er dessverre veldig egoistiske i sengen (jeg kan godt være en av dem, men om jeg vil, gir meg mer enn jeg får). Og jeg skjønner ikke spørsmålet om "den er helt inni", er det målet med å ha sex? Stappe den helt inn? Grattis, du har funnet en som vil bunnes :p

Lenke til kommentar

Ikke legg for mye i det du. Min nåværende kom med hva som nok vil karakteriseres som "dumme kommentarer" de første gangene. Løste det enkelt og greit med en åpen dialog hvor hun spurte om diverse ting og jeg forklarte litt om hva som forventes at kommer ut av munnen under sex men viktigst hva som IKKE bør sies. :)

Lenke til kommentar
haha. sånne kommentarer kommer nok når man er ny med sex ja. den trenger du absolutt ikke legge noe i, spesielt ikke når du sier du har den lengden du har. for alt du vet kan det hende hun sa det fordi det gjorde vondt og at hun ikke ville ha deg lenger inn.

 

Usedvanlig godt poeng!

 

Fordi det faktisk gjør noe så inn for jævlig vondt :p

Lenke til kommentar
Sikker på at det var en spøk da? De har tross alt aldri kjent en penis mellom bena og vet ikke hvordan det føles, så det er ikke sikkert de spør for å være jævelig. Men kanskje for at de ikke vet bedre.

 

Støtter denne.

 

Ikke bare vet man ikke hva man skal føle første gangen, men det kan også være så vondt eller stressende at man blir nummen der nede, og da kjenner man jo ikke særlig godt hva som foregår. Det skjedde meg, i hvert fall, så ikke ta det alt for ille opp, du.

Lenke til kommentar
haha. sånne kommentarer kommer nok når man er ny med sex ja. den trenger du absolutt ikke legge noe i, spesielt ikke når du sier du har den lengden du har. for alt du vet kan det hende hun sa det fordi det gjorde vondt og at hun ikke ville ha deg lenger inn.

 

Usedvanlig godt poeng!

 

Fordi det faktisk gjør noe så inn for jævlig vondt :p

 

Haha, jeg driver å mobber dama litt, treffer livmora inniblandt. Haha

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...