Gjest Guest_gutt19_* Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sliter litt om dagen. Hadde sex med en knallfin jente i går kveld, men det gikk ikke helt som det burde gått. I starten var jeg kåt som faen og synes alt var kos, men så gikk det egentlig bare nedover med lillegutt. Han nekta plent å reise seg igjen, selv om jenta begynte å suge og runke meg for å få det til. Kjente at gleden med sex mer var byttet ut med en redsel om at ereksjonen skulle forsvinne... Noe den da gjorde. Kjipt. Ble vekka på en koselig måte mens jeg sov, så kroppen var kanskje ikke i sitt ess. Skyldte på at jeg var for sliten, men pinlig var det uansett. Nå holdt vi på en ganske god stund før det begynte å hangle, så helt elendig var det vel ikke. Jeg har en normal penis på 14 cm, noe jeg veit burde holde. Føler uansett at jeg har alt for lite og dette påvirker meg psykisk når jeg har sex. Tenker konstant på at det ikke blir bra nok for jenta hvis jeg ikke er helt kåt, noe som blir litt vanskelig når man stadig går rundt og tenker på disse tingene. Prestasjonsangst er vel et fint ord. Nå er jeg ikke spesielt erfaren seksuelt og har hatt tre partnere så langt. En jente jeg holdt på med en 3-4 måneder er den eneste jeg har klart å få utløsning med under sex. Tenker nok mer enn gjennomsnittet på at jeg må prestere i senga og vil helst at jenta skal komme hun også. Dette påvirker meg nok så mye at jeg "glemmer å kose meg" til dels. Så hva faen skal jeg gjøre? Andre som sliter/har slitt med det samme og som har en løsning? Jeg veit jeg tenker for mye på dette, men tankegangen er ikke spesielt lett å snu da. I går knulla jeg uten kondom også, så det er heller ingen unnskyldning. Et spørsmål til jentene. Hva forventer dere liksom av en gutt på min alder? Hva er normalt? Synes det egentlig bare det ender halvveis pinlig vær gang jeg har sex. Jeg har fått høre at jeg er over snittet kjekk og er i mitt livs form, så problemet burde ikke være fysisk. Jenta jeg lå med i går vil jeg si er "above my class" også, så alt ligger jo faen meg til rette for at ting burde være smooth. Hilsen en litt deppa fyr som ikke helt får det til. Lenke til kommentar
Santapaola Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Drit i å tenk på at du skal gi henne orgasme når dere har sex, ha sex fordi DU syns det er digg. Og hvis du ikke får dama til å komme, så bruker du fingrene eller tungen! Og ikke stress, dama stikker ikke. Tenker du på å mislykkes, vil du gjøre nettopp det, og det vil du jo ikke! Og det er langt i fra alle damer som klarer å få orgasme. Og enda færre som får vaginal orgasme. Så drit i å tenk på det. Vil du så gjerne at hun skal komme, så bruker du fingrene og tungen til hjelp som nevnt over. Knull til du kommer, fingre og slikke til henne kommer. Finito! Og før du vet ordet av det, er prestasjonsangsten borte! Det er bare å PM meg! Good luck! Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt19_* Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Slikking er noe jeg (heldigvis) har blitt ganske god til med tiden. Veit at langt fra alle damer klarer å få vaginal orgasme, men det hindrer meg ikke å føle at jeg må prestere noe. I går gikk jeg rett over til å slikke hun, men klarte ikke få hun til å komme da heller! Regner med at stemningen bare ble helt feil for hennes del, for jeg slikka den forrige dama jeg dreiv på med til orgasme etter orgasme. Nå veit jeg at alle damer er forskjellige nedentil og har lest mye om oralsex, men ga jeg den forrige seks orgasmer på rad burde jeg vel klart èn med den nye? (Ikke at det faktisk var noe mål, men vi gjorde en lek av det hele) Sånt går utover selvtilliten til en fyr som fortsatt mottar meldinger fra den forrige jenta om hvor vanvittig god han var til å sleike... Får vel bare begynne å ta tenke mindre uansett hvor vanskelig det er. Lenke til kommentar
Santapaola Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Drit i å tenk, tenke kan du gjøre når du spiller sjakk eller har eksamen! Have FUN! Og klarer du ikke å få dama til å komme, så er det bare å spørre henne hvordan hun liker det. Evt. så viser hun deg, 0 stress, det er ikke noe å tenke på! Skriv det opp over alt! DET ER INGEN TING Å TENKE PÅ! U CAN DO IT!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg