Informus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei Jeg kjøpte en bærbare pc får ca 1 månde siden, nye acer aspire 8935. Så skulle jeg fjerne passorde på pcen på brukerkontoen. Gjekk inn og fjernet det, så skulle jeg reboota får noen updates. Plutseligt kom det opp et passord, rett itte den har loada det fysta bilde. Aldri sitt det før, ser ut som et boot passord. Får ikke tilgang til bios eller noen ting. Og jeg har ikke lagt et passord der. Prøvde det bruker passorde men det er altfor langt er bare 8 bokstaver du kan skrive inn. Lurer veldigt mye på hva det kommer av? Lager pcer egne passord nå? Takk for alle svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 .. Plutseligt kom det opp et passord, rett itte den har loada det fysta bilde. ... Hvis det er første bilde i operativsystemet er det ikke snakk om BOOT-passord. Hvilket operativsystem er det snakk om? Har du forsøkt med blank (bare enter)? Lenke til kommentar
Informus Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 .. Plutseligt kom det opp et passord, rett itte den har loada det fysta bilde. ... Hvis det er første bilde i operativsystemet er det ikke snakk om BOOT-passord. Hvilket operativsystem er det snakk om? Har du forsøkt med blank (bare enter)? Det er rett itte det fysta bilde kan du sei. Tar 2 sekunder som komme det opp det passord greiene. Det er windows 7, jeg prøvde å bare å trykke enter 2 gonger så kom det opp ein mld med at systems was disabled. Så sto den mld bare der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå