Lommebok Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Heisann Har prøvd ut Dark Messiah nå og syns det var ganske heftig med tanke på combat systemet, men det var jo nuill frihet så lurer på om noen veit om et spill med VELDIG MYE FRIHET(slik som oblivion) med samme combat system eller iallefall lignene. PS: Bare og komme med forslag innen spill som er noe lignende Oblivion. (Har en tråd der jeg spørr etter det samme, og jeg fikk mange gode svar. Men leter fortsatt) Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Darkfall Online. oblivion MMO på en måte Gothic 3. singleplayer Two Worlds. personlig så syns jeg det suger balle, men er sikkert noen som liker d Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Darkfall Online. oblivion MMO på en måteGothic 3. singleplayer Two Worlds. personlig så syns jeg det suger balle, men er sikkert noen som liker d Er Darkfall Online gratis eller?(altså, slipper og betale hver mnd. Slik som WOW) Two Worlds ER virkelig dårlig! Gothic 3 har jeg, så har spilt en god del og syns det var artig, men altfor vansklig :S (kanskje jeg er noob men xD) Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Risen er et nyere spill som i bunn og grunn er oppfølgeren til Gothic 3, og er slik som Gothic 3 burde ha vært. Dog det er heller ikke et spill som holder deg i hånda. Går du bare rett ut i skogen, er du kjøttdeig rimelig kvikt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det finnes per i dag ingen spill som klarer å kombinere kampsystemet til Dark Messiah med en åpen verden eller stor grad av frihet - alle alternativene som presenteres over bytter økt frihet mot et langt svakere kampsystem. Noe som kanskje ikke er så rart, med tanke på sjangerforskjellen. Lev heller i håpet om at Arkane gjenoppstår og lager en oppfølger. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 The Witcher, er ikke det fritt området? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Du står fritt til å gå hvor du vil innenfor områdene du besøker i The Witcher, men det er også nokså ofte at du ikke får lov til å forlate et område før du har gjort ditt og datt. Områdene er omfattende, men man mangler man ofte insentiver til å gå tilbake til allerede besøkte områder; i så måte kan det føles en smule lineært. Ellers er jeg veldig glad i The Witcher, men kampsystemet er likevel av en helt annen type enn Dark Messiah. Endret 14. desember 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Det finnes per i dag ingen spill som klarer å kombinere kampsystemet til Dark Messiah med en åpen verden eller stor grad av frihet - alle alternativene som presenteres over bytter økt frihet mot et langt svakere kampsystem. Noe som kanskje ikke er så rart, med tanke på sjangerforskjellen. Lev heller i håpet om at Arkane gjenoppstår og lager en oppfølger. Det var veldig synd og høre :/ Elsker kampsystemet så til di grader at jeg kunne likeså godt drept(sorry ordbruken) for og fått et spill som Oblivion med kampsystemet til Dark Messiah. Men virket som du hadde litt peil. Noe forslag til andre RPG spill der det er stor frihet? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Risen. Eller gå for noe av det gamle fra nittitallet, f.eks. Might and Magic-serien. Eller Realms of Arkania. Vanskelig å få mere frihet enn i de spillene. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Risen. Eller gå for noe av det gamle fra nittitallet, f.eks. Might and Magic-serien. Eller Realms of Arkania. Vanskelig å få mere frihet enn i de spillene. Da skal ejg teste Risen. Noe demo? Kjøper det på steam nesten uansett hehe Men takler ikke spill ifra nittitallet. Rett og slett på grunn av grafikken :S Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Da skal ejg teste Risen. Noe demo? Kjøper det på steam nesten uansett hehe Men takler ikke spill ifra nittitallet. Rett og slett på grunn av grafikken :S Kan laste ned demoen fra Steam også: http://store.steampowered.com/app/40310/ Men spillet koster 50 euro på Steam da - ripoff pris, du får det til 3-400 i norske nettbutikker, om du da ikke må ha det før jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå