Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg lurer på om alle har interesser? Siden mange jeg prater med sier bare "Være med venner og slikt". Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg har interesser! Data hardware & spill <3 Teknologi generelt er intressant, og fungerer som en hobby ^^ Ja mange synes at sosiale ting er "interesant", jeg foretrekker dataer da Endret 13. desember 2009 av Supreme P. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Ja, eller, jeg har ihvertfall ganske mange interesser som f.eks inkluderer politikk (politisk arbeid), kampkunst, scrapbooking, tegning, fotografi og reising. Endret 13. desember 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Alle har interesser, men ikke alle har noe de brenner for. Så når folk spør om interessene dems så er ofte det første som faller inn i hodet "venner og sånn". Lenke til kommentar
ACD Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Alle har interesser, ja. Se på TV kan være en interesse, det samme med å henge på et kjøpesenter. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Alle har interesser, men ikke alle har noe de brenner for. Så når folk spør om interessene dems så er ofte det første som faller inn i hodet "venner og sånn". Ganske enig, alle har nok en interesse. Noen drømmer om å bli populære og lykkes sosialt, derfor sier de "venner og sånt". Andre sier det fordi de ikke vil skille seg ut fra mengden, eller fordi de er redde for hvordan folk vil oppfatte dem. Enkelte sier det første som kommer inn i hodet på dem. Mine interesser består av fotball, trening, musikk, bøker, filmer og TV-serier, famile, venner, reise, gadgets, psykologi og sosiologi. Jeg har et par hobbyer til, men de er av den mer moralsk tvilsomme sorten som jeg ikke nevner for folk. Endret 13. desember 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har et par hobbyer til, men de er av den mer moralsk tvilsomme sorten som jeg ikke nevner for folk. Intresant Men jeg er enig i det du sier, folk sier enten "venner og sånt" fordi de er flaue og ikke vil skille seg ut, eller fordi de rett og slett ikke føler for å finne noe tilfelles med en. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Null_* Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har ikke interesse for noenting. Må kanskje nevne at jeg har heller ikke "følelser" Lenke til kommentar
ACD Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har ikke interesse for noenting. Må kanskje nevne at jeg har heller ikke "følelser" Da lurer jeg veldig på hva du driver med i løpet av en fridag. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har ikke interesse for noenting. Må kanskje nevne at jeg har heller ikke "følelser" Jeg har følelser i ganske liten grad selv, og har aldri hatt noe særlig til samvittighet ovenfor medmennesker (sosiopat tendenser anyone?). Men jeg kan garantere deg at du har en interesse, du forbruker tiden din til noe - trenger ikke en gang være noe du er flink i. Når jeg tenker meg om så var jeg i samme situasjonen noen år tilbake og da begynte jeg å utforske hva jeg virkelig brenner for. I dag elsker jeg å utvikle meg selv som person, kroppsbygging, musikk, observere mennesker (ye..), poker, sosiologi og en del andre ting som jeg ikke skal si for høyt. Og alle dissene sidene har jeg blitt flinkere i og mer oppmerksom på etter at jeg begynte å utforske hva jeg interesserte meg for. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Alle har nok en interesse av en aller annen form. For min del, er interessene mine; kampsport, manga, anime, musikk (spesielt reggae og jazz), indiansk historie, spill og religion. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Null_* Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har ikke interesse for noenting. Må kanskje nevne at jeg har heller ikke "følelser" Da lurer jeg veldig på hva du driver med i løpet av en fridag. Derfor har jeg 2 jobber, og jobber så å si hver eneste dag. Når jeg ikker er på jobb så ligger jeg i senga, stirrer i taket, se på tv. Interesserer meg overhode ikke, men må jo få tiden til å gå. Sosialkompetanse har jeg ikke i det hele tatt, og jeg kan ikke huske at jeg har følt meg som et menneske eller mann noen gang i mitt hele liv. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har ikke interesse for noenting. Må kanskje nevne at jeg har heller ikke "følelser" Da lurer jeg veldig på hva du driver med i løpet av en fridag. Derfor har jeg 2 jobber, og jobber så å si hver eneste dag. Når jeg ikker er på jobb så ligger jeg i senga, stirrer i taket, se på tv. Interesserer meg overhode ikke, men må jo få tiden til å gå. Sosialkompetanse har jeg ikke i det hele tatt, og jeg kan ikke huske at jeg har følt meg som et menneske eller mann noen gang i mitt hele liv. Så du har bare resignert, og akseptert at du er "fucked up"? Har du prøvd ut forskjellige ting å bruke tida di på? Det kan være datarelatert, foto/video, hund kan man ha mye glede av. Det hjelper mye på ensomhet også, hvis det er et problem. Gi i hvert fall ikke opp. Jeg mistenker at du finner trygghet i denne situasjonen din, men det skal ikke være slik. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Null_* Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ehh, er ikke lett. Jeg skal skrive alt jeg har på hjerte en annen gang, har lite lyst å "kapre" tråden her. Men ja, jeg har gitt opp, for lengst faktisk. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har ikke interesse for noenting. Må kanskje nevne at jeg har heller ikke "følelser" Da lurer jeg veldig på hva du driver med i løpet av en fridag. Derfor har jeg 2 jobber, og jobber så å si hver eneste dag. Når jeg ikker er på jobb så ligger jeg i senga, stirrer i taket, se på tv. Interesserer meg overhode ikke, men må jo få tiden til å gå. Sosialkompetanse har jeg ikke i det hele tatt, og jeg kan ikke huske at jeg har følt meg som et menneske eller mann noen gang i mitt hele liv. Høres ut som depresjon. Har det på en lignende måte selv, med manglende interesse, føler ikke at jeg har noen drømmer eller ønsker osv. Alt virker bare tomt og uten hensikt. Og jeg forbinder hvertfall den manglende interessen med depresjon. Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 De fleste har vel en eller annen interesse, men det er sjelden de egentlig er spesielt interessert i den. Har fått inntrykket av at de fleste er veldig kjedelige. Alle er vel sosiale? Det er ikke en "interesse" å være sosial, det er noe alle mennesker av natur er (vel, generelt sett, om det ikke er noe feil med deg). @null Det virker som om du har dypt alvorlige depressive tendenser. Søk hjelp straks. Godt mulig du har et underliggende syndrom, siden du sier du har følt deg sånn hele livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå