Gå til innhold

Kompis spydde i bilen - handling?

Notfree

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo kompisen din, hadde jeg vært deg hadde jeg ikke spurt om å vaske engang, hadde gjort alt aleine, det hadde vært flaut å si du spydde på bilen min vask eller gi meg penger, tro meg kan hende du tråkker i salaten en gang du og, hvorfor heter det kompis da`? :p

Lenke til kommentar
tro meg kan hende du tråkker i salaten en gang du og, hvorfor heter det kompis da`? :p

Vanligvis hadde jeg vært enig, men ikke i slike situasjoner.

:)

Det er det ingen vet, kan hende du låner bilen hans og bulker den, alt skjer.. tror ikkeman burde ha sakt vask eller jeg vaska skla ha penger for det.. pappa har lånt bilen til en kompis, dagen etter har han bulka bilen.. mannen sa at han skulle fikse det, men pappa bare det er jo en liten bulk det går helt fint.. så om pappa låner bilen til mannen en gang og bulker den kan han ikke si noe om det.. :p

Lenke til kommentar
tro meg kan hende du tråkker i salaten en gang du og, hvorfor heter det kompis da`? :p

Vanligvis hadde jeg vært enig, men ikke i slike situasjoner.

:)

Det er det ingen vet, kan hende du låner bilen hans og bulker den, alt skjer.. tror ikkeman burde ha sakt vask eller jeg vaska skla ha penger for det.. pappa har lånt bilen til en kompis, dagen etter har han bulka bilen.. mannen sa at han skulle fikse det, men pappa bare det er jo en liten bulk det går helt fint.. så om pappa låner bilen til mannen en gang og bulker den kan han ikke si noe om det.. :p

Agree, love you babyyy :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...