karbon8 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg forstår ikke hva som er galt. Har ikke gjort noe spesielt med modem. Kjører windows 7 32 bit. Veldig frustrerende. Noen tips? Takk Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sjekk denne og denne Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 jepp, link nr 2 er nøyaktig like det problemet jeg har. Rart telenor hevder dette var løst for 1 måned siden. Jeg ringte telenor for flere uker siden, uten å få noe hjelp. Skal jeg be om å få et nytt modem? Er det i det hele tatt noe poeng? Skjedde igjen nå kl 24:00. Er mektig lei av dette. Må da være en enkel løsning da Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Rart telenor hevder dette var løst for 1 måned siden. Det var for han, ikke nødvendigvis for deg. Så anbefaler deg å feilmelde det jeg.. f.eks her Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Takk for tips, fikk samme feil i kveld og. Har nå sendt feilmelding til telenor. Takk for hjelp folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå