Gjest gutt18 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er en gutt på 18 år og har ikke selvtillitt, Har blitt mobba på skolen før og hatt mye motgang. Nesten ingenting har gått min vei. Å jeg har lyst til å få meg kjæreste, men det er ikke så lett når jeg ikke har selvtillitt. Også har jeg nesten aldri hatt kjæreste før. Åssen for jeg selvtillitt? Er det farlig å nesten ikke ha selvtillitt? Hilsen deppa gutt Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du skal slutte å være deppa og snakke mer postivt om deg selv. Jo mer man tenker negative tanker jo værre blir det. Tenker man at man er en taper, da blir man en taper. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Start med en idrett/hobby. Dette kan gi deg den flotte følelsen av mestring som igjen gir deg selvtillitt. Følelsen av å mestre noe gir selvtillitt, uansett hva det måtte gjelde. Endret 13. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er ikke så lett å slutte å tenke negativt om seg selv sånn helt uten videre. Jeg vil annbefale å f.eks. begynne å trene styrke på et treningssenter. Det hjelper noe sykt for selvtilitten når du begynner å se resultater. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Skaff deg noe du brenner for og liker som du kan bli flink i Og dropp planene om dame, om du har så dårlig selvtillit, bør du heller fokusere på å fikse den. Så kommer damene etterhvert Endret 13. desember 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg vil tro at du får selvtillit ved å høre på deg selv, hva du vil og hva du kan. Det er desverre lett for folk å leve livene deres uten å tenke så mye på hva de driver med, og at du har blitt mobbet er sikkert et resultat av det. Tving deg videre og prøv ut det som du står inne med, da vil ting gå bedre etterhvert, bl.a. ved at du utvikler deg. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg synes du burde sjekke ut sjekketråden på forumet. Står mye klokt der Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ta kontakt med den personen i livet ditt du har mest tilltro til. Fortell probelmet og be personen dra deg med ut, om så etter ørene. Og du må være villig til å forandre dine nåværende såkalte aktiviteter. Du må være med på forandimgen selv. Bare å bestemme seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå