BrageGundersen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ein mobiltelefon virker som ein repeater der han tek i mot lydbølger med ein viss frekvens for så å sende bølgene attende på ein annan frekvens. Mobilen sender med ein frekvens ikring 50 mHz og nedover. Det må då bety at SIM-kortet i mobilen må ha den rette frekvenskoden for at mobilen skal få inn nett den meldinga som var meint til deg.. Då kjem spørsmålet mitt; veit dykk korleis ein finn ut kva for ein frekvens ein mobil har f.eks 815 49 300 (ikkje at det er eit mobilnummer)? I mine augne verker det dumt å ikkje ha system på tala, så dei har nok det, men kva for eit? Eg takkar for svar og eventuelle moglege tankar om den posten her. Admin: Dykk fær leggje posten i ei anna(eventuelt) meir passande mappe. Fann inga mappe då eg leita. - Brage Gundersen Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 hva med å begynne med et google søk på GSM? og nei den fungerer ikke som en repeater... men det stemmer at den kommuniserer med å sende på en frekvens og motta på en annen. og du bomma vel grovt på frekvensen? er du stø i engelsk så sjekk ut howstuffworks.com - cell phone signalet sendes digitalt med krypteringsnøkkel forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Med all mulig respekt og høflighet må jeg bare melde at mobilsystemer ikke virker på den måten du tror. Det vil ta enormt masse tid å forklare alt du lurer på, så jeg anbefaler at du leser deg opp, f.eks med å lese artikler på wikipedida og deretter stiller konkrete spørsmål om det du lurer på. Det er vi gode til å svare på, her på forumet! F.eks er det ikke bare snakk om frekvenser i moderne mobilnett, vi snakker også om tidsluker og spredekoder for at rett mobil skal få rett data. Dette er parametere som settes av systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå