Villmink Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg spiller Grand theft auto Vice city og Enter the matrix. Skulle teste IL-2 Sturmovik men den satans flystikka mi hadde tatt kvelden Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Generals!!! Vice City!!! Generals er årets!!! Er det noen her som har klart å steile på Vice city i mer enn 16 sek.? det har jeg!!! 8) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Just nu spiller jeg VELDIG mye WarCraft III, men også en del Fallout, litt Freelancer og Warlords: Battlecry... Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Planetside all the way jeg DIGGER dette spillet å med seneste update har fps en på min pc økt betraktelig også (min pc: amd xp1800,512ddr,radeon 8500) Erling hvis du spiller nå hva kaller du deg online å hva slags emperie spiller du for?. å kommer dere til å ha en review av spillet?. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 oo...jeg spiller en del UT2003 - det er jo tuFt! 8) Vil du prøve noe morro? Gå i en butikk og kjøp deg Need For Speed: High Stakes/Road Challenge (samme spill - forskjellige navn i noen land) aka NFS 4. Koster under 100kr! Gameplayet i dette spillet er veldig bra, og det er heller ikke noe problem å laste ned og installere biler som ser like gode ut som bilene i NFS: HP2 . Det går også an å laste ned baner, lage egne baner + biler +++...trenger bare å laste ned noen verktøy(sier ikke at det er lett å lage ) krever litt av maskina da pga DX7-motor i spillet - men det er gøy! Lenke til kommentar
Über Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Rise Of Nations.. Får meg til å savne Civ2 litt Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Fikk Unreal 2 i dag. Til tross for skarp kritikk syns jeg at det er verdt et forsøk. Får kanskje Postal 2 i morgen også. Morrowind er et spill jeg ikke blir lei (nesten) uansett. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 DoD og CS går det mye av, men CS går jeg snart lei. Helpå å spare opp penger til å spille SWG. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 "]Vil du prøve noe morro? Gå i en butikk og kjøp deg Need For Speed: High Stakes/Road Challenge (samme spill - forskjellige navn i noen land) aka NFS 4. Koster under 100kr! VET at det er veldig gøy, men det vil ikke funke på win2kp... bytta det med kjæresten min for C&C Generals, men synes stadig at NFS4 er gøyere... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Vice city og Desert Combat (BF1942 mod) Lenke til kommentar
Waven Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Vietcong.. Er ikke sånn veldig imponert over at teammatene dine blokkere veien for deg sånn at du sitter fast eller at de noen ganger nekter å gå videre, men selv om spillet har en del små feil er det jo gøy Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 "]Vil du prøve noe morro? Gå i en butikk og kjøp deg Need For Speed: High Stakes/Road Challenge (samme spill - forskjellige navn i noen land) aka NFS 4. Koster under 100kr! VET at det er veldig gøy, men det vil ikke funke på win2kp... bytta det med kjæresten min for C&C Generals, men synes stadig at NFS4 er gøyere... Det går an å få det til å funke - men det er litt pes(om det er verdt det eller ikke er opp til deg). http://nfs2000.4players.de:1033/ <-- Velg news english øverst til venstre - og så "English support article: NFS:HS on Win2000" (Hvis du ikke foretrekker tysk da) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Delta force Black Hawk Down (multiplayer) er konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå