Gå til innhold

Hva er det folket spiller akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planetside all the way jeg DIGGER dette spillet å med seneste update har fps en på min pc økt betraktelig også (min pc: amd xp1800,512ddr,radeon 8500) Erling hvis du spiller nå hva kaller du deg online å hva slags emperie spiller du for?.

å kommer dere til å ha en review av spillet?.

Lenke til kommentar

oo...jeg spiller en del UT2003 - det er jo tuFt! 8)

Vil du prøve noe morro? Gå i en butikk og kjøp deg Need For Speed: High Stakes/Road Challenge (samme spill - forskjellige navn i noen land) aka NFS 4. Koster under 100kr! Gameplayet i dette spillet er veldig bra, og det er heller ikke noe problem å laste ned og installere biler som ser like gode ut som bilene i NFS: HP2 :D . Det går også an å laste ned baner, lage egne baner + biler +++...trenger bare å laste ned noen verktøy(sier ikke at det er lett å lage :) ) krever litt av maskina da pga DX7-motor i spillet - men det er gøy!

Lenke til kommentar
"]Vil du prøve noe morro? Gå i en butikk og kjøp deg Need For Speed: High Stakes/Road Challenge (samme spill - forskjellige navn i noen land) aka NFS 4. Koster under 100kr!

VET at det er veldig gøy, men det vil ikke funke på win2kp...:cry:

bytta det med kjæresten min for C&C Generals, men synes stadig at NFS4 er gøyere...

Lenke til kommentar

Vietcong..

Er ikke sånn veldig imponert over at teammatene dine blokkere veien for deg sånn at du sitter fast eller at de noen ganger nekter å gå videre, men selv om spillet har en del små feil er det jo gøy :)

Lenke til kommentar
"]Vil du prøve noe morro? Gå i en butikk og kjøp deg Need For Speed: High Stakes/Road Challenge (samme spill - forskjellige navn i noen land) aka NFS 4. Koster under 100kr!

VET at det er veldig gøy, men det vil ikke funke på win2kp...:cry:

bytta det med kjæresten min for C&C Generals, men synes stadig at NFS4 er gøyere...

Det går an å få det til å funke - men det er litt pes(om det er verdt det eller ikke er opp til deg).

http://nfs2000.4players.de:1033/ <-- Velg news english øverst til venstre - og så "English support article: NFS:HS on Win2000"

(Hvis du ikke foretrekker tysk da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...