cheeplix Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Lurer på hva som surrer og går over skjermen hos de mange gamerne akkurat nå. Har fått en slags "spillesperre," ingenting virker interessant for tiden. Trenger noe nytt å bryne meg på, derfor lurer jeg på om noen har noen ideer? Stygg sak, stay tuned. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ja, ja. Var ganske likt hos meg en stund, egentlig. Løsningen var å prøve en ny sjanger, en sjenger jeg aldri eller nesten aldri hadde spilt før. I mitt tilfelle var det MMORPG, som falt veldig i smak. Spillet som fikk meg interessert var det noe eldre EverQuest (selv om det er en hel del ekspansjoner ute). Jeg har ikke så veldig mange forslag til hva du kan prøve, ettersom at jeg ikke vet hva du foretrekker eller hva du allerede har... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Akkurat nå spiller jeg Battlefield1942 og Day of Defeat, orker ikke sette meg inn i noe drøyt om dagen, bare fragge litt Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Return To Castle Wolfenstein(kun multiplayer).. Som tankbug sa, for å fragge litt... Føler at jeg ikke har tid til å sette meg ned og spille gjennom et singelplayer spill. Har GTA: Vice City, Enter The Matrix, Rise Of Nations, Vietcong +++. Digger alle disse spilla men klarer likevel ikke å sette meg inn i noen av dem derfor ender jeg alltid opp med RTCW i MP på nett, på samme server og samme bane gang på gang,hehe.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hehe...Diablo2: LoD faktisk Fikk litt dilla på det (igjen...) i januar, og det har ikke helt sluppet taket enda. Er litt som andre sier, venter på et bra singleplayer spill. Sitter å spiller igjennom gamle adventures og lignende. Full Throttle er like bra nå som i -95 Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hehe...Diablo2: LoD faktisk Fikk litt dilla på det (igjen...) i januar, og det har ikke helt sluppet taket enda. Er litt som andre sier, venter på et bra singleplayer spill. Sitter å spiller igjennom gamle adventures og lignende. Full Throttle er like bra nå som i -95 Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg spiller faktisk emulator spill. Har aldri hatt N64, så jeg måtte bare prøve Zelda: Ocarina of Time. Og da var jo jo jeg hekta, zelda er jo geniale spill Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 warcraft III, ehm warcraft III, metroid prime i 10 minutter men så gidder jeg ikke mere siden jeg synes det stinke, såe, mere warcraft III... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har fått en slags "spillesperre," ingenting virker interessant for tiden. Er sånn til meg og. Tenkte å skaffe meg Enter The Matrix og teste det Ellers så spiller jeg: Diablo2: LoD Det er kongelig! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Har fått en slags "spillesperre," ingenting virker interessant for tiden. Er sånn til meg og. Tenkte å skaffe meg Enter The Matrix og teste det Jeg har det. Fornøyelig fighting. I ca. 2 timer. Når du har lært deg triksene blir spillet en støver. Filmen var heller ikke videre bra... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Her går det i CS (begynner å bli grådig lei da men), UT2k3, CM4 og TOCA Race Driver.. TOCA er helt konge! Eneste jeg MÅ skaffe meg er ratt og pedaler.. Da skal jeg stooooorkose meg da Lenke til kommentar
salomo Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Spiller for tiden Delta Force Black Hawk Down multiplayer (er hekta) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Dark Age of Camelot, men snart blir det PlanetSide. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Morrowind Medieval - Total War (Unreal Tournament ´99) Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Akkurat nå spiller jeg : Transport Tycoon Deluxe Enter The Matrix Grand Theft Auto 3 - Vice City RollerCoaster Tycoon 2 Super Smash Bros. (N64 Emu) Super Punch Out! og Super Metroid(SNES Emulator) 8) Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 spiller veldig mye jagged alliance2.. Fantastisk spill!! Lenke til kommentar
Slaym Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Vel, jeg spiller en del Jedi Knight 2 og Commandos 2. Ellers har jeg fått GameBoyemulator, og er ganske hekta på Wario Land 4... skaff deg en emulator, spill i en måned, og du vil synes at alle spillene dine har kongegrafikk. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 GTA Vice City! DEt er SÅ RÅTT!! spiller ikke cs for tiden for jeg har ikke headsett Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Dark Age of Camelot, men snart blir det PlanetSide. dark age of camelot var gøy helt til man fant ut: hey, no har æ gjort det samme hundrevis av ganga om og om igjen"... Derfor æ glede mæ så mye te Galaxies, treng ikke å slåss, kan bare stå å danse midt i mos espa å si: yeah, æ e en star wars inhabitant fyr" hmm, får mareritt bare av tanken på hvor mye planetside hadde lagget på min maskin :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå