kallepetrus Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei! lurte på om noen vet om noen kule sex leker ? nei jeh tenker ikke på dildoer osv. leste her for litt siden en lek der man skulle ta på hverandre på visse steder helt til en feiga ut og sa stopp. noen som har noen andre ''leker'' `? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Fin lek du nevner. Jeg kan jo anbefale en lek hvor man skal prøve å gjøre den andre flau, som kan løse litt opp i stemningen om man kjeder seg. Fin lek til å bli bedre kjent og mer trygg på hverandre. Vil btw be om at tittel endres til "Forskjellige sex-leker" eller til nød "Forskjellige sexleker". Mulig den siste er mest korrekt men jeg synes bindestrek ser best ut. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har alltid hatt lyst til å prøve brettspill av forskjellige slag, samt flerkantede terninger som bestemmer hva, hvor og hvordan og slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg