Supreme P. Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Den berømte P5Q DLX Blackscreen problemet Hadde samme problemet med et E4300, prøvde hver dag i en uke med å prøve hovedkortet. Til slutt fikk jeg det til, men en dag satte jeg inn et skjermkort nr.2 og etter det har den nektet å funke Den ligger i skapet med brukne kjøleribber, og skraper etter raserianfall :!: EDIT:Anki har du sjekket om pins på HK elr CPU ikke er bøyd? Endret 30. desember 2009 av Supreme P. Lenke til kommentar
STREN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 ville prøvd en annen strømforsyning Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Har prøvd annen strømforsyning, men ser ut til at prosessoren er død. Den vil ikke boote på P5B Deluxe eller P5E-VM HDMI. Tester den litt til før jeg sender den til retur. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Da har jeg fått ny prosessor og nå starter maskinen normalt Så det var prosessoren som var feilkilden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå