lknight Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 trenger hjelp til å finne meg ein mini-pc til prisen 3000-3500kr. eg har ein ven som har LG's 110 og han er mykkje nøgd med den.. kva syns dere om den da..? eller finnas det bedre alternativer der ute, kanskje?? mini-bærbaren skal brukas til surfing, tekstbehandling og at den skal være lett å bringe med hit og dit. takk for hjelpen på forhånd =) Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg ønsket meg like godt denne til jul http://www.studrab.no/PartDetail.aspx?q=p%...a36159%3br%3apg Lenke til kommentar
lknight Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 glemte å nevne at den er tiltenkt til lillesøsteren som en liten julegave, så den bør helst være rosa eller hvit.. men den der så jo ikke aller verst ut til specs å være da... finnes den i rosa, mon tro..? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hehe det aner jeg ikke. Jeg synes for min del det var fint at den var svart. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 fant den i rosa. menneh... er det en mini-pc med 2GB RAM, kanskje?? eller blir det for mye over grensen min det, kanskje? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) du kan vell utvide den der med en ekstra brikke så du får 2. Men om det er noe vits er jo en annen sak. Eller du må vell kanskje bytte ut den som er... Endret 12. desember 2009 av Akidon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå