mau5trap Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 uff... det er sånne ting som gjør at jeg skammer meg over å tilhøre venstresiden politisk. Hvorfor bruker politikere tid og ressurser på slike bagateller? Det er tross alt krig og hungersnød i verden. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg er for skjuling av tobakk i butikkene, men dette er da bare teit og unødvendig. Er så masse å ordne opp i her i landet og verden ellers og vi velger å fokusere på lakrispiper?? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Likevel, det er jo et mål for samfunnet at folk ikke utsetter seg for røykingens skader. Tenk alt det nyttige disse pengene kunne gått til i stedet for at de bokstavelig talt går opp i luft. Du er kanskje komfortabel med å måle verdien av andres frihet i kroner og øre. Jeg er ikke det. Det er nok en grunnleggende ideologisk forskjell på våre standpunkt. Lenke til kommentar
Qck Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 HYSTERI. La oss samtidig fjerne bilreklamer fra TV slik at unge ikke blir fristet til å stjele mamma og pappas bil. Menneskelig kontakt skal ikke skje på TV før etter 23:00 for å unngå å skade ungdom og la dem bli fristet. Pizzareklamer kan ikke inneholde stekeovner, grunnet faren for at ungdom / unge prøver dette på egenhånd. Lenke til kommentar
G Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Woohooo! Lakrispiper blir tillatt med den nye regjeringen! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10127004 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det selges vel smågodt formet som colaflasker fra haribo eller noe. Godt at de heter colaflasker og ikke ølflasker fordi da har vel det også blitt forbudt. Mmmm. Øl med cola-smak. Deilig! (not) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ah, gleder meg til disse kommer i butikken igjen! 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Woohooo! Lakrispiper blir tillatt med den nye regjeringen! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10127004 Står at dem skal godkjenne Segway Synd at de koster kr. 60 000 så eneste jeg får ut av liberaliseringen blir vel å forbanne at disse doningene kommer i tillegg til fanatiske mosjonsykkelister ute i veibanen. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Er det bare meg, eller sitter grisegutten der med en stiv'en? (klikk/forstørr) Endret 4. oktober 2013 av Mr.M Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det er nok bare lys som traff punktet der og dermed ser det slik ut Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Er det bare meg, eller sitter grisegutten der med en stiv'en? (klikk/forstørr) Ikke bare det, men han har formet hånda si som en pistol fordi han vil skyte Erna. Han er tydeligvis ikke helt fornøyd med regjeringsforhandlingene. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det er nok bare lys som traff punktet der og dermed ser det slik ut Sikker på det? Husk at han vært vært innelåst på samme rom med 3 damer hele uken Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Skal ikke han være kristen da? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ikke bare det, men han har formet hånda si som en pistol fordi han vil skyte Erna. Godt observert. Trur vi bør sende ei bekymmringsmelding snart på denne typen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Og her skal vi diskutere lakrispiper... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Og her skal vi diskutere lakrispiper... Spørs om ikke favoritt-godteri til denne Hareide er denne lakrisen; http://www.amazon.com/Dickorice-Penis-Licorice-Black-5-Pack/dp/B00EOFEPQ2 har hørt veldig ubekreftede rykter om at Erna ble lurt til å stikke hånden ned i lomma for å ta seg en midt i forhandlingene Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jasså Det må Siv og trine slå hardt ned på! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Sikker på det? Husk at han vært vært innelåst på samme rom med 3 damer hele uken Han er medlem av KRF og er definitivt latent undertrykket homofil. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Skal ikke han være kristen da? Han er nok troende til litt av hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå