Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har et ganske irriterende problem. Jeg bruker støtt og stadig Spotify, og med det brukes "musikk" knappene (F7-F9). Men når jeg trykker på play/pause knappen (F8), åpner iTunes seg. Jeg har lett rundt på innstillinger på Macen (har en Macbook 13" 2009model), og på innstillinger i iTunes, til ingen nytte. Vet noen hvordan jeg kan få den til å ikke fungere med iTunes eller noe lignende? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 En av løsningene er å ha QuickTime kjørende i bakgrunnen. En annen løsning er å åpne iTunes, og gå til f.eks. iTunes Store. Da vil ikke knappen starte/stoppe sanger i andre programmer enn Spotify. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Begge funka fjell! Takktakk for kjapt svar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Virker som en skribent har vært innom denne tråden, denne artikkelen beskriver problemet mitt, og mange av tingene jeg har skrevet veldig likt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå