Senyor de la guerra Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kort forklart, jeg la inn BCD for en stund tilbake for å dualboote windows 7 (oppgrdert fra vista) og linux. Men i dag skulle jeg legge inn en clean install av Windows7. Så jeg slettet alle oppføringene på EasyBCD for å kunne boote fra usb (med win7), og startet pc-en på nytt. Nå er den helt ødelagt Legger ved ett bilde av det som kommer opp når jeg skrur på strømmen. Trykker jeg enten ESC eller ENTER her starter pcen kun på nytt og det samme bildet kommer opp. Jeg kan heller ikke boot opp fra noen annen kilde da BCD startet før den vanlige bootloaderen. Tar gledelig i mot alle tips, nekter å hive en ny pc på dynga. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Booter du windows fra en minnepenn? Løsningen er så "lett" at du tar en windows plate - booter den opp - klikker neste til du ser valget "reparer" kommer opp - velg Reparer oppstarten .. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Har ikke CD-rom. Har lagt alle filene fra windows 7 cden over på minnepennen, men jeg kan ikke boot fra den. Da det jævla EasyBCD programet overkjører den vanlige bootprioriteringen til bios. Endret 12. desember 2009 av runesole Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 ser ingen annen løsning enn platene :-/ har du mulighet for og låne en kansje? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Låne en CD-stasjon? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 leser litt dårlig nå merker jeg Det "beste" er og låne en CD-rom.. evt. ta deg en tur på elkjøp/expert og se om de har noen ødelagte maskiner du kan nappe noen av... de har som regel en kontainer bak butikken der folk dumper gamle dataer Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Er en laptop, så ser ikke helt hvordan jeg skal få koblet den til Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Trodde du har en stasjonær siden du ikke sa noe i førsteposten... Det finnes CD romer som går via USB etc... men det koster penger... Da er jeg tom for ideer Endret 12. desember 2009 av Submit Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Jaja, takker likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå