Colb Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei litt usikker på hvor dette skal postes, men følte det var her jeg hadde størst mulighet til å finne kompetansen jeg trenger om mderator vet om ett mer passende sted og jeg har gjort en total skivebom, så føl deg fri til å flytte tråden on topic: Jeg ønsker å sette sammen dette til en bakgrunn. er omtrent 90 forskjellige bilder som jeg vil ha som en ultradetaljert bakgrunn noen som vet om en enkel måte å få alle bildene på riktig plass så det blir en wallpaper? førsteideen min var å laste ned alle bildene en for en, og så pusle dem sammen i photoshop, men det må da finnes en enklere måte? blir evig glad hvis noen kommer på noe lurt! på forhånd takk! Lenke til kommentar
thomasmarthinsen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva med en "Save page as Image" funksjon? Abduction! for Firefox Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gå i fullscreen, finn valgt område og screenshot med skjermen du skal ha den som wallpaper på Ville sett lite bra ut om du resizet for at hele bildet skulle passe uansett. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hva med dette? Dette er da hele bildet og ikke utsnitt, men lell... Endret 5. januar 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå