sopranos66 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei Jeg prøver på å få lagd et vannmerke på word. Problemet er at når jeg skriver ut, så kan man se vannmerket tydelig. Så tydelig at jeg ikke skulle tro det var noe vannmerke i det hele tatt, ser jo ut som et bilde liksom. Det skal jo være usynlig uten uvlys. Jeg har også en uvlampe ved siden av meg her, så kan også kontrollere om det funker. Noen som kunne forklart spesifikt hvordan jeg skal få vannmerke til å virkelig bli et vannmerke. Altså slik at jeg ikke skal kunne se selve vannmerket da det kommer ut printeren. Takker til alle som kan hjelpe. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tror du missforstår denne funksjonen i Word. Det du ser, er slik det blir på vanlige skrivere. For å få den typen vannmerke du ønsker, så må du ha fargepatron i skriveren med farge som kun blir synlig i UV-lys. Dette er ikke noe du får kjøpe i nærmeste rekvisitabutikk. Lenke til kommentar
sopranos66 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Tror du missforstår denne funksjonen i Word. Det du ser, er slik det blir på vanlige skrivere. For å få den typen vannmerke du ønsker, så må du ha fargepatron i skriveren med farge som kun blir synlig i UV-lys. Dette er ikke noe du får kjøpe i nærmeste rekvisitabutikk. Okey, vet du hvor jeg får tak i dette? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sorry. Foreslår du Googler skivermodellen din med nøkkelord som "uv white ink" e.l. Forbered deg på å betale mye, om det finnes for din skriver. Lenke til kommentar
sopranos66 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Sorry. Foreslår du Googler skivermodellen din med nøkkelord som "uv white ink" e.l. Forbered deg på å betale mye, om det finnes for din skriver. Ok, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå