Tunky Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg fikk installert spillet, men når jeg skal starte det får jeg en feilmelding om at spillet ikke er kompatibelt med min versjon av Windows. "The version of this file is not compatible with the version of Windows you're running. Check your computer's system information to see whether you need an x86 or x64 version of the program, and then contact the software publisher." Finnes det en måte å få til å kjøre på? Har prøvd compatibility mode til XP og kjøre det som administrator. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Du må nok spille den i "Virtual PC". Du får XP gratis i Win7. Kan laste ned her: http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx Endret 12. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Aha. Skal prøve det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Har ikke fått testet enda, fordi jeg måtte endre noen instillinger i BIOSen for å kunne virtualisere ting eller noe. Skal gjøre det senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå