vegard12345 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg trenger hjelp til å kjøpe kamera, helst ikke over 1200,- Jeg vil ha et kamera med best mulig zoom, og en sånn vibrerings funksjon som kan ta bilder av f.eks hvis man hopper hva noe høyt og skal ta bildet av den personen som hopper i lufta uten at peronen blir uklar, ellers er det ikke noe mere jeg ønsker, men er ikke så god til å finne kamera så det må dere bedømme om hva som er bra eller ikke. Lenke til kommentar
thomasmarthinsen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Stabilisator hjelper kun for vibrasjoner i kamera, ikke på motivet. Så om motivet ditt ikke står stille, hjelper ikke en stabilisator. Nå er ikke 1200 kroner kjempemye å bruke på kamera, men det finnes greie kamera der ute for denne prisen. Olympus FE-26 Nikon Coolpix S220 Canon Ixus 95 Dette er alle eksempler på greie kameraer i denne prisklassen. Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 er denne brukbar? http://www.sony.no/product/dsc-w-series/ds...=TechnicalSpecs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå