fkm Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 La meg lære deg et smart knep: De fleste merker har noe som kalles "store locator" på hjemmesiden. Sjekk der først, så slipper du å plage andre med spørsmål du kan finne ut av selv på 1 minutt. Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Ok. Takk .. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Sikkert lav allmennkunnskap Vi går mest i shorts Psssst; Ironi fungerer ikke over Internett... Takk for tipset. Godt å høre (ikke ironisk) Uansett. Lykke til med buksekjøpet smallville Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 noen som vet hvor jeg kan kjøpe NN.07 Chinos? Follestad hadde det hvertfall i sommer. Litt usikker på om de fortsatt har de inne. Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Sikkert lav allmennkunnskap Vi går mest i shorts Psssst; Ironi fungerer ikke over Internett... Takk for tipset. Godt å høre (ikke ironisk) Uansett. Lykke til med buksekjøpet smallville Takk noen som vet hvor jeg kan kjøpe NN.07 Chinos? Follestad hadde det hvertfall i sommer. Litt usikker på om de fortsatt har de inne. Ok, skal ta en titt , takk for at du sa det Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Tatler (Bogstadveien), Eger, Follestad (Bogstadveien og Akersgaten) og Kiman (Paléet) er de jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Ok, skal ta en titt , takk for at du sa det Hadde du giddet å ta deg tid til å gå inn på hjemmesiden til NN hadde du funnet ut av det selv for en god stund siden. Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Ok, skal ta en titt , takk for at du sa det Hadde du giddet å ta deg tid til å gå inn på hjemmesiden til NN hadde du funnet ut av det selv for en god stund siden. ja jeg fant det ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå