genstian Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hey, idag merket jeg at pluggen som sitter på kabelen til mitt AKG K 518 DJ er løs, og det ene elementet (høyre), virker ikke i det heletatt. Finnes det en god måte å fikse dette på da jeg helst skulle fått bruke headsettet nå? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Lodde på ny kontakt. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Jo, synd jeg ikke har noen liggende. Men skal se hva jeg kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dette skjedde med mine også (på begge sider etterhvert), kjøpte en 42-780-38 fra elfa.se, men denne har også sviktet på meg (har gått over loddingene, men problemet sitter inni kontakten) Dette har skjedd for andre gang på en slik selvloddings-kontakt. Så jeg tar gjerne imot tips på en slik løs kontakt med litt kvalitet, eller så kjøper jeg nok en 3.5-3.5mm kabel, og klipper den i to og lodder på ledningen (hvis man knyter fast lederne i hverandre før man lodder dem, så kan dette bli nesten like sterkt som resten av ledningen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå