Snikart Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei. Finnes det prosessor til Acer Aspire 5930(bærbar) som er bedre en den jeg har nå? Jeg har: Intel Core 2 Duo 2.00 GHz Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 ja det finnes, men å skifte er mer jobb en det du har lyst til... har samme maskin og syntes selv denne CPUen er meget bra, den er faktisk bedre en det mange av de nyere maskinene har Lenke til kommentar
Snikart Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 ja det finnes, men å skifte er mer jobb en det du har lyst til... har samme maskin og syntes selv denne CPUen er meget bra, den er faktisk bedre en det mange av de nyere maskinene har Jeg bruker omså 1 dag på å skifte den. Jeg fikk GTA IV av en venn som har 2. Hakker litt med laveste oppløsning og har satt litt ned på andre diverse ting. På www.systemrequirementslab.com viser den at minimum går greit, men er jo litt kjedelig å spille med dårligste grafikk.. På recommended viser den for dårlig CPU CPU Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz You Have: Intel® Core2 Duo CPU P7350 @ 2.00GHz Vist jeg finner en ikke altfor dyr så får jeg den til jul. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 du må ha over middels PC kunnskap for å kunne skifte et laptop komponent og hvertfall på komponenter som CPU ... det er faktisk en mulighet at det ikke er mulig å skifte CPUen heller da den kan være montert på enkelte måter... GTA er elendig portert til PC.. med tanke på at spillet er laget for maskiner med CELL CPU og Xbox sin CPU, som er noe kraftigere en "your average Laptop/desktop CPU" har du oppgradert driverne til skjermkortet? Lenke til kommentar
Snikart Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 du må ha over middels PC kunnskap for å kunne skifte et laptop komponent og hvertfall på komponenter som CPU ... det er faktisk en mulighet at det ikke er mulig å skifte CPUen heller da den kan være montert på enkelte måter... GTA er elendig portert til PC.. med tanke på at spillet er laget for maskiner med CELL CPU og Xbox sin CPU, som er noe kraftigere en "your average Laptop/desktop CPU" har du oppgradert driverne til skjermkortet? Nei, tror ikke det.. Blir ikke noe problem å skifte den akuratt.. Ikke lenge sia den va på reprasjon.. Da byttet dem CPU.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 prøv å oppdatere driverne til skjermkortet og prøv igjen.. Lenke til kommentar
Snikart Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 prøv å oppdatere driverne til skjermkortet og prøv igjen.. Den beste driverprogrammvaren for enheten er allerede installert. Men det var ikke det jeg spurte om. Vet at jeg trenger en bedre prosessor for å spille det spillet. Jeg lurer fortsatt på om det finnes noen ikke altfor dyre prosessorer til min pc. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) prøv å oppdatere driverne til skjermkortet og prøv igjen.. Den beste driverprogrammvaren for enheten er allerede installert. Men det var ikke det jeg spurte om. Vet at jeg trenger en bedre prosessor for å spille det spillet. Jeg lurer fortsatt på om det finnes noen ikke altfor dyre prosessorer til min pc. Jeg byttet prosessor i en Acer 5720 for ikke lenge siden, den hadde en treg core duo og jeg satte inn en 7700 på 2.4ghz gikk lekende lett det. Det som er klokt er å finne en bra demonterings guide, så du får gjort ting i riktig rekkefølge. Endret 17. desember 2009 av a_sondre Lenke til kommentar
Snikart Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 prøv å oppdatere driverne til skjermkortet og prøv igjen.. Den beste driverprogrammvaren for enheten er allerede installert. Men det var ikke det jeg spurte om. Vet at jeg trenger en bedre prosessor for å spille det spillet. Jeg lurer fortsatt på om det finnes noen ikke altfor dyre prosessorer til min pc. Jeg byttet prosessor i en Acer 5720 for ikke lenge siden, den hadde en treg core duo og jeg satte inn en 7700 på 2.4ghz gikk lekende lett det. Det som er klokt er å finne en bra demonterings guide, så du får gjort ting i riktig rekkefølge. Må den nye prosessoren være kompatilbel med skjermkort eller hovedkort elns? Om den må, hvordan vet jeg hvilke prosessorer som er det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå