JohndoeMAKT Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 for det 4. hvorfor abit hk. hva med ett av de fra MSI.... de har kommet bedre ut på tester Du er opptatt med testene ser eg, det er ikke eg. Grunnen er enkel, skal ikke overklokke noe serligt.Men du må og huske på at med noen bios oppdatringer kan det fort bli det motsatte, selv vuderer eg og abit ic7-g. Og hvorfor ikke SCSI i stedet for IDE. Enkelt, fordi scsi er ikke bedre enn ide til vanligt bruk. Total : 106615,- 5 skjermer, 500 GB lagring, 2GB RAM, dual 2.8 GHz med HT Skal mye til for å få en fetere maskin en det. Joda, men mye billiger, er kun beløpet du er opptatt med i ditt eksempel :wink: wink my ass, nå er du bare vrang og kritisk osv. "Vanligt bruk" ... bør ikke pagefiling gå under denne def'en? "kun beløpet"? Neineinei...the best of the best (som jeg fant på quad/komplett) Det beste er ofte dyrest vet du lille vennen. (Jeg er frustrert fordi jeg har masse solo, men vil ha cola. Og enda er det fire timer til butikkene åpner.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå